شکایت خانواده مرد جوان از عروس‌شان به اتهام قتل

زن جوان که متهم به قتل همسرش است پس از بازگشت به ایران به دادسرای جنایی احضار شد.
کد خبر: ۱۳۴۶۳۹۶

چند روز پیش مرد وکیلی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از زنی به اتهام قتل پسر خانواده موکلش شکایت کرد و خواستار دستگیری وی شد.

این وکیل در تحقیقات گفت: پسر ۳۸ساله خانواده موکلم که در میوه‌وتره‌بار کار می‌کرد فوت شده است. آنها شهریور امسال از طریق پلیس مطلع شدند که رانندگان عبوری او را در اتوبان امام‌ علی (ع) نیمه‌جان یافته و به بیمارستان انتقال داده بودند اما مرد جوان به‌دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد. خانواده ابتدا گمان می‌کردند وی بر اثر تصادف فوت کرده باشد اما مدتی بعد از این ماجرا عروس خانواده ایران را ترک کرد و به خارج از کشور رفت. وقتی نظریه کارشناسان پزشکی‌قانونی اعلام و معلوم شد که وی براثر صدمات ناشی از اصابت جسم سخت به بدنش فوت‌شده، احتمال قتل او قوت گرفت. پسر این خانواده با همسرش اختلاف و درگیری‌های زیادی داشت و حتی همسایه‌ها هم متوجه این اختلاف‌ها شده بودند. به‌همین‌دلیل به تنها کسی که مظنون هستند عروس خانواده است و گمان می‌کنند که او پسرشان را کشته و در این ماجرا نقش دارد؛ بنابراین خواستار احضار این زن که به‌تازگی از خارج کشور به ایران بازگشته، هستند.

حبیب ا...صادقی، بازپرس شعبه‌چهارم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره به جام‌جم گفت: با توجه به شکایت این خانواده دستور تحقیق از عروس خانواده صادر شد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها