تجلیل از پنج عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان با حضور نماینده ولی فقیه

با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، از پنج نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان که در رتبه‌بندی جدید و معتبر «اسکوپوس»، در فهرست دو درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند تجلیل شد.
کد خبر: ۱۳۴۵۰۵۱
تجلیل از پنج عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان با حضور نماینده ولی فقیهبه گزارش جام جم انلاین لرستان:  نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ضمن تبریک این موفقیت علمی، علم و دانش همراه کسب معنویت و تقویت اخلاق دینی را باعث پیشرفت همه جانبه‌ی جامعه دانست.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی ادامه داد: که براساس تعالیم دینی، مقوله‌هایی همچون امنیت، دانش منجر به کارآفرینی و اشتغال و ارتقای اخلاق و فرهنگ جامعه از جمله ارکان پیشرفت جامعه هستند.
 
رئیس دانشگاه لرستان هم در سخنانی توضیح داد که از سال ۹۲ تاکنون سهم بودجه پژوهشی دانشگاه لرستان از سه درصد به ۱۲ درصد ارتقاء یافته است.
 
خسرو عزیزی،  کسب موفقیت پنج نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان به عنوان دانشمندان برتر را تبریک گفت و تصریح کرد: این موفقیت معلول تلاش اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه لرستان و بسترسازی مناسب تیم مدیریتی دانشگاه لرستان به ویژه حوزه‌ی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه است.
 
وی اظهارکرد: اساس پیشرفت کشورهای توسعه‌یافته، تحقیق و پژوهش‌های کاربردی بوده است و رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، همواره حمایت از تولید علم، چاپ مقالات علمی، انجام تحقیق و پژوهش به‌ویژه حمایت از پژوهش‌های کاربردی بوده است.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، یکی از وظایف نهاد را حمایت از سرمایه‌های انسانی برتر دانشگاه‌ها دانست تا کشور بتواند با تولید علم، تحقیق و پژوهش، مسیر پیشرفت و اقتدار را سریعتر و کیفی‌تر طی کند.
 
حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود ادامه داد: این یک موفقیت مهم علمی است که تعداد پنج نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان در فهرست دو درصد دانشمندان برتر دنیا قرار بگیرند و این موفقیت علمی برای دانشگاه لرستان و استان لرستان، یک افتخار است. 
 

اسامی پنج نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان که براساس رتبه‌بندی جدید، معتبر و علمی اسکوپوس در فهرست دو درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند:

دکتر محسن ایزدی، دکتر امیرحمزه حقی‌آبی، دکتر علی فرمانی، دکتر سعید فرهادی، دکتر یعقوب منصورپناه.


 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها