رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 355 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۳۹۹۶
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، فرزین رضاعی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه ها ضمن اعلام شناسایی 355 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در استان، از بستری 839 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: سنندج با 516 نفر و دهگلان با 12 نفر بیشترین و کمترین آمار بستری بیماران کرونایی در کردستان دارند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 87 بیمار مبتلا به کرونا در بخش (آی سی یو)  تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.
رضاعی از مرگ یک بیمار دیگر طی 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را یک هزار و 787 نفر ذکر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است، شهرستان‌های سقز و بانه در وضعیت قرمز و بیجار، سنندج، قروه، کامیاران، دهگلان، دیواندره و مریوان در وضعیت نارنجی و سروآباد در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها