رئیس‌ جمهور ترکیه با منتشر کردن ویدئویی در توئیتر به ادعاها درباره سلامتی‌اش واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۳۴۰۷۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌ جمهور ترکیه با منتشر کردن ویدئویی در حساب رسمی توئیتر خود که او را در حال بسکتبال بازی کردن نشان می‌داد، نوشت: ورزش کردن برای سلامتی بسیار مهم است. من هم سعی می‌کنم سه روز در هفته ورزش کنم. حرکت، یک نعمت است.

در این ویدئو او همراه با چند تن از مقامات دولت خود از جمله «مصطفی ورانک» وزیر صنعت و تکنولوژی، «محمد قصاب اوغلو» وزیر ورزش و جوانان، «محمد نوری ارصوی» وزیر فرهنگ و گردشگری، «ابراهیم کالین» سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه، «فخرالدین التون» رئیس دفتر ریاست جمهوری این کشور و «هدایت ترک اوغلو» رئیس اتحادیه بسکتبال ترکیه در حال بسکتبال بازی کردن هستند.

رئیس‌ جمهور ترکیه در حالی این ویدئو را منتشر کرده است که دو روز پیش نشریه آمریکایی «فارن پالیسی» در گزارشی به بررسی سلامت جسمی او و شایعاتی که در خصوص بیماری‌ های اردوغان وجود دارد، پرداخته و اعلام کرد رئیس‌ جمهور ترکیه به دلیل بیماری‌هایی که دارد ممکن است نتواند در انتخابات ۲۰۲۳ این کشور رقابت کند.

فارن پالیسی حتی به اتفاقات بعد از بیماری و مرگ اردوغان پرداخته و گزینه‌های احتمالی ریاست جمهوری این کشور را بررسی کرده بود.

به نظر می‌رسید اردوغان با منتشر کردن این ویدئو سعی دارد ادعا‌های این نشریه آمریکایی را رد کرده و از سلامت خود خبر دهد.

تعداد بازدید : 234

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها