تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس درکرمان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اعلام کرد:

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس درکرمان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد:دفاع مقدس جریانی مسئولیت آور،ذلال و بسیار زیبا در تمام شریان‌های جامعه است و ارتباطی به فرد و گروه خاصی ندارد‌؛همه وامدار دفاع مقدس و شهیدان هستیم و باید سهمی را به اندازه توان در این راه برداریم.
کد خبر: ۱۳۳۵۵۱۱
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدصادق بصیری،در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس وشیوع بیماری کروناافزود:ما مسئولیت سلامت مردم را نیز به عهده داریم،اما تعطیل کردن برنامه‌ها هنر نیست،ما در عین برگزاری برنامه‌های مطلوب باید شرط لازم پروتکل‌های بهداشت را هم رعایت کنیم.

وی ابراز داشت:برنامه‌های معنوی در سطح جامعه مانند غذای روح است و نمی توان آنها را تعطیل کرد؛به بهانه کرونا نمی‌توان برنامه را رها کرد،بلکه باید در سر حد توان با دقت و رعایت اصول اجرا کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان همچنین نوآوری‌ها را در اثرگذاری تبلیغات محیطی یادآور شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز تجلیل از 500 پیشکسوت افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت در سراسر استان را یکی از برنامه های این هفته دانست و بیان کرد:در هفته دفاع مقدس 30 عنوان کتابی به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان رونمایی می شود و سایر دستگاه‌ها نیز کتاب‌هایی را رونمایی خواهند کرد.

محمود مهدوی،با تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد:از ابتدای سال جاری دستگاه ها در سامانه'دفاع' برنامه های خود در زمینه دفاع مقدس را باید ثبت کنند و در نهایت عملکرد استان ها ارزیابی می شود،امسال مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار نخواهد شد.

وی افتتاح نمایشگاه ملی'در لباس سرباز'، گرامیداشت حماسه عملیات کمان 99،تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان،روز بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت،تجلیل از دلاورمردان نیروهای مسلح،بسیجیان،جهادگران، عشایر و پیشمرگان کرد مسلمان در دفاع مقدس از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها