سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد

مهلت ثبت‌ نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، اعلام رشته های جدید و اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۰ تمدید شد.
کد خبر: ۱۳۳۴۷۲۲

به گزارش جام جم آنلاین، داوطلبانی که تا امروز یکشنبه هفتم شهریور ماه برای ثبت‌نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش سراسری اقدام ننموده‌اند، می‌توانند تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۵ شهریور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

بنابر اطلاعیه منتشره روز یکشنبه سازمان سنجش آموزش کشور ، پیرو اطلاعیه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰  و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۱۴ مرداد سال جاری ضمن اعلام اصلاحات جدید (سری دوم) دفترچه راهنمای مذکور به اطلاع متقاضیان این مرحله از پذیرش می‌رساند تا ۱۵ شهریور فرصت مجدد دارند در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه را انجام دهند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها