مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اعلام کرد؛

افزایش ۳۰ درصدی تماس های مشترکین با سامانه ارتباط مردمی 122

۱۴۰۰۰  تماس تلفنی در بخش مشترکین آب و فاضلاب شهری وروستایی استان بوشهر با مرکز سامانه ۱۲۲ شرکت طی تیر ماه سالجاری برقرار شد که رشد۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است
کد خبر: ۱۳۳۱۹۲۸

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: ارائه خدمات غیرحضوری به هم استانی‏ ها گامی مهم در راستای تحقق دولت الکترونیک است که در پیش از کرونا نیز با جدیت و اهتمام خاصی مورد توجه شرکت آبفا استان بوشهر واقع شده بود.

وی افزود: این سامانه با هدف ارتباط ،دریافت و پیگیری انتقادات و شکایات در خصوص مسائل آب و فاضلاب ایجاد شده است و امیدواریم این بستر بتواند ارتباط مردم را با بخش های مختلف تسهیل دهد و رضایت دریافت کنندگان خدمت را به دنبال داشته باشد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها