به منظور ارتقای توانمندی و مهارت افزایی نیروی انسانی، تفاهمنامه‌ای بین استانداری هرمزگان و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منعقد شد.
به منظور ارتقای توانمندی و مهارت افزایی نیروی انسانی، تفاهمنامه‌ای بین استانداری هرمزگان و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منعقد شد.
کد خبر: ۱۳۳۱۷۳۴
  به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، به منظور ارتقای توانمندی و مهارت افزایی نیروی انسانی، تفاهمنامه‌ای بین استانداری هرمزگان و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منعقد شد.

استاندار هرمزگان گفت: توسعه و صیانت از اشتغال پایدار استان با استفاده از ظرفیت‌های بخش دولتی و غیردولتی، بسترسازی برای رشد اقتصادی مداوم و فراگیر، اشتغال پایدار و مولد، استفاده از ظرفیت‌های مشترک در توانمندسازی نیرو‌های شاغل و جویای کار با رویکرد فناورانه از محور‌های این تفاهم نامه است.

فریدون همتی افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی مهارت آموختگان، برگزاری دور‌ه‌های آموزشی مورد نیاز در زمینه کارآفرینی و مدیریت کسب و کار، تعامل برای جذب مهارت آموختگان در بازار کار استان، اعزام نیروی کار به خارج از کشور، ایجاد بستر‌های لازم برای ارتباط شبکه کارآفرینان استان با هدف ظرفیت سازی اشتغال از اهداف این تفاهم نامه است.

وی افزود: پیگیری عقد تفاهم نامه‌های بین‌المللی با کشور‌های همسایه برای تبادل تجربیات در زمینه مهارت آموزی و ایجاد مراکز و کارگاه‌های آموزشی بین المللی مهارت آموزی برای تأمین و ارتقا نیروی انسانی ماهر از تعهدات مشترک استانداری هرمزگان و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها