دادستان کرمان:

اصحاب رسانه دغدغه های مقدسی برای ایفای حقوق مردم دارند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت:اصحاب رسانه دغدغه های مقدسی برای ایفای حقوق مردم، سالم سازی جامعه و برداشتن کژی ها دارند و تاکنون حرکت های قابل قبولی در این زمینه داشته اند.
کد خبر: ۱۳۳۱۵۳۴
به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛ دادخدا سالاری،در دیدار با اعضای سرپرستی روزنامه جام جم در استان کرمان،ضمن گرامیداشت17 مردادماه و روزخبرنگار،افزود:رسانه ها دردو مقوله پیشگیری از وقوع جرم و نیز احیای حقوق عامه یار و همراه دستگاه قضایی هستند.

وی بااشاره به این مطلب که ارتقای سواد حقوقی مردم با همکاری رسانه ها و خبرنگاران منجر به کاهش تخلفات و جرایم می شود، تاکید کرد:انعکاس برخوردهای انجام شده با متخلفان از سوی رسانه ها نیز می توانددرپیشگیری از ارتکاب جرم توسط سایرافراد جلوگیری کند.

مدعی العموم اظهارداشت: اصحاب رسانه در مواردی که شاهد تضییع حقوق مردم،شهر وکشور هستند می توانند مراتب در قالب های خبری و گزارشی به مسئولان اعلام کرده و مطالبه گری کنند و مدیران باید به این باور برسند که باید پاسخگوی رسانه ها باشند زیرا اصحاب رسانه نمایندگان مردم هستند.

سالاری بیان کرد:رسانه ها با پیگیری های خود می توانند ناهنجاری ها را هنجار تبدیل کنند و زمانی که مردم از این موضوع نفع می برند، برای اصحاب رسانه باقیات و صالحات خواهد بود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم که رسانه ها به عنوان نیروهای مطالبه گر جامعه به موضوع ترک فعل ها به عنوان یک آسیب درجامعه بپردازند و همراه دستگاه قضایی در برخورد با این موضوعات باشند.

دادستان کرمان،با اشاره به این مطلب که آیت الله رئیسی در قوه مجریه نگاه عظیمی برای مبارزه با مفاسد اداری دارند،ادامه داد:در سال جاری تاکنون هشت نفر از مدیران کل و روسای ادارات پرونده تشکیل شده و تحت تعیقب قرار گرفته اندو این امر نشان می دهد که مبارزه با فساد در همه سطوح با سرعت ادامه دارد.

وی تاکید کرد:اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با فساد نشان می دهد که در این حوزه هیج جایگاهی مصون از برخورد و تعیقب نیست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها