رئیس دادگستری استان تشریح کرد:

سیاست های قوه قضائیه در لرستان

ضرورت رفع مشکلات و موانع تولید عظیم خودرو بروجرد

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: کارخانه عظیم خودرو بروجرد ظرفیتی قابل توجه، مهم و اشتغال‌زا در شهرستان بروجرد است که مشکلات و موانع تولید آن باید برطرف شود.
کد خبر: ۱۳۲۹۹۴۰
لزوم رفع مشکلات و موانع تولید عظیم خودرو بروجردبه گزارش جام جم انلاین لرستان: محمد رزم افزود: اموال، املاک و دارایی‌های این مجموعه معادل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد و با ۲۵۰ هکتار زمین توان بکارگیری و اشتغال ۷۰۰ نفر را در شرایط ایده آل دارد.
 
وی تصریح کرد: سالانه ۸۰ هزار دستگاه خودرو توسط کارخانه عظیم خودرو بروجرد تولید می شود.
وی گفت:  موانع قضایی و حقوقی این مجموعه در استان نبوده و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده و در نهایت رای دادگاه نیز صادر و قطعی شده است.
 
رزم اظهار کرد: در راستای کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه رفع مشکلات عظیم خودرو در حال پیگیری است، این کارخانه هیچ دیونی نداشته و تسهیلاتی نیز دریافت نکرده که قابل توجه و ارزشمند است و باید رفع مشکلات آن به صورت ویژه پیگیری شود.
 
رئیس کل دادگستری لرستان بیان کرد: بایستی ضرر و زیان شکات خصوصی جبران شود و از ظرفیت ستاد اقتصادمقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جهت راه‌اندازی و احیای این‌گونه کارخانه‌ها استفاده شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها