رئیس دادگستری استان تشریح کرد:

سیاست های قوه قضائیه در لرستان

رئیس‌کل دادگستری لرستان با اشاره به سیاست‌های قوه قضاییه ، عنوان کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی‌، حمایت از تولید و کارخانجات، قضاوت عادلانه امنیت آفرین، رسیدگی به پرونده‌های قدیمی و مبارزه با جرایم سخت و خشن  از اولویت‌های دستگاه قضا است.
کد خبر: ۱۳۲۳۰۲۰
سیاست های قوه قضائیه در لرستانبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: محمد رزم اظهار کرد: مبارزه با قاچاق سلاح و موادمخدر، تیراندازی، اختلاس مدیران، حیف و میل بیت‌المال همچنان جزو سیاست‌ها در دادگستری است.

رئیس‌کل دادگستری لرستان همچنین از مختومه شدن پرونده‌های قضایی این استان در ۱۸ ماه اخیر خبر داد وگفت: در ۱۸ ماه گذشته، ۴۳۷ هزار و ۹۲۴ فقره پرونده به حوزه‌های قضایی استان وارد شده که ۱۰۰ درصد این پرونده‌ها مختومه شده‌ است.
 
رزم تصریح  کرد: بر اساس سند تحول قضایی همچنان مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید و برخورد با جرائم با قوت و شدت ادامه خواهد داشت.

رئیس‌کل دادگستری لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به مشارکت مردم در انتخابات اشاره و گفت: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات نه بزرگ به تبلیغات استکبار و رسانه‌های معاند خارجی بود.
 
وی ادامه داد: عدم حضور بخشی از مردم نیز به دلیل شیوع کرونا و بخش دیگر عدم حضور ناشی از برخی نارضایتی‌های و گله‌مندی‌های معیشتی، تورم، بیکاری و مسائل اقتصادی بود.
 
رزم به شهادت آیت‌الله بهشتی و بزرگداشت قوه قضاییه نیز اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در مورد شهید بهشتی می‌فرمایند: «شهید بهشتی خود یک ملت بود برای ملت ما، همچنین وی خاری در چشم دشمنان بود».
 
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری حفظه‌الله نیز در توصیف و تبیین ابعاد شخصیتی شهید بهشتی می‌فرمایند: «شهید بهشتی بزرگ‌ترین تاثیر را در مبارزه و اداره پیروزی انقلاب داشت».
 
رئیس‌کل دادگستری لرستان ادامه داد: مقام معظم رهبری همچنین می‌فرمایند: شهید بهشتی انسانی صاحب فکر و اراده، قوی، اهل کار، بانشاط و یک نعمت بزرگ برای کشور بود.
 
رزم بیان کرد: رئیس قوه قضاییه هم در مورد شخصیت شهید بهشتی می‌گویند: شهید بهشتی همواره برای دستگاه قضا به عنوان الگو و نمونه در خدا محوری، مردم‌گرایی، ولایی بودن، برنامه‌ریزی، مبتکر و اهل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان بود.
 
رئیس‌کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه شهید بهشتی لایحه قصاص را به تصویب رساند، اضافه کرد: یکی از هجمه‌ها و دشمنی منافقین با شهید بهشتی به‌خاطر افکار و اهدافی بود که وی در اجرای عدالت پیگیری می‌کرد.
 
وی افزود: مردم مواظب باشند گروه منافقین در حال حاضر نیز به دنبال آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها