به دنبال وقوع درگیری های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست ها در شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری ۱۰ فلسطینی زخمی شدند.
کد خبر: ۱۳۲۹۱۶۷

به گزارش جام جم آنلاین، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ ها علیه شهروندان فلسطینی در نقاط مختلف اراضی اشغالی ادامه دارد. صهیونیست‌ ها به شهرک «بیتا» واقع در نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به شهرک بیتا درگیری شدیدی میان آنها با شهروندان فلسطینی صورت گرفت. صهیونیست‌ها از گازهای اشک آور و گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که در پی این درگیری‌ها ۱۰ فلسطینی زخمی شدند. حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. چندی پیش «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» از عموم فلسطینیان ساکن کرانه باختری خواست تا به جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه پاسخ دهند.

القانوع گفت که ساکنان کرانه باختری در پاسخ به جنایات بی‌وقفه نظامیان و شهرک‌ نشینان صهیونیست و ادامه شهرک‌ سازی آنها در اراضی فلسطین، باید زمین را زیر پای اشغالگران صهیونیست به آتش بکشند و در هر جایی به مقابله با آن‌ها برخیزند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تمجید از پایداری و مقاومت قهرمانانه فلسطینیان ساکن کرانه باختری به ویژه ساکنان شهرک‌های بیتا، بیت دجن، کفر قدوم و قصره در برابر اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که ادامه تظاهرات علیه شهرک‌ سازی و درگیری با اشغالگران، طرح‌های شوم و استعمارگرانه رژیم صهیونیستی را به شکست خواهد کشاند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها