تیم های ملی تکواندوی ایران و چین در فینال رقابت های آزمایشی تکواندوی تیمی المپیک به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۱۳۲۸۶۹۵

به گزارش جام جم آنلاین ، فینال مسابقات آزمایشی تکواندو تیمی مشترک المپیک توکیو هم بین تیم‌های ایران و چین قبل از آغاز رقابت‌های رده بندی انفرادی حدود ساعت ۱۵ برگزار می شود.

براساس پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو و تایید کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای نخستین‌بار رقابت‌های تیمی مشترک تکواندو به صورت آزمایشی در بازی‌های المپیک توکیو برگزار می‌شود؛ تیم ایران و چین موفق شدند از طریق رقابت‌های جام جهانی و هنرهای رزمی سهمیه حضور در این رویداد را بدست آورند و با اعلام فدراسیون جهانی تیم‌های ساحل عاج، روسیه و ژاپن نیز حضور دارند.

ایران و ژاپن در گروه دوم قرار داشتند که ظهر دیروز (دوشنبه - 4 مردادماه) و در سومین روز این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تکواندوکاران کشورمان موفق شدند با نتیجه 52 بر 31 به برتری برسند و به فینال راه پیدا کنند.

تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی به مصاف رقبای خود می‌رود. هدایت این نفرات برعهده وحید عبداللهی به عنوان سرمربی است. آرش فرهادیان نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

چین، ساحل عاج و روسیه نیز در گروه اول قرار داشتند که از این گروه چین با دو پیروزی برابر حریفان خود توانسته است جواز حضور در فینال را بدست آورد.

مبارزات فینال میان تیم ایران و چین ساعت ساعت 20 به وقت محلی (15:30 به وقت ایران) و قبل از مسابقات کسب مدال برنز بخش انفرادی برگزار خواهد شد.

طبق مسابقات قبلی که به این شیوه برگزار شده است؛ هر تیم می‌بایست حداقل 4 و حداکثر 5 تکواندوکار در ترکیب خود داشته باشد که یک ورزشکار به عنوان نفر ذخیره اعلام می‌شود و 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر و 2 تکواندوکار زن نیز با هم مبارزه می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها