مسئول کانون جوانان رضوی یزد خبر داد

برگزاری چهاردهمین جشنواره بزرگ زیرسایه خورشید در44 نقطه استان یزد

مسئول کانون جوانان رضوی یزدگفت: همزمان با دهه کرامت، چهاردهمین جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در44 نقطه استان برگزارمی شود .
کد خبر: ۱۳۲۲۲۰۳

حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد در گفتگوبا خبرنگارجام جم آنلاین در یزد، اظهارداشت : همزمان با ایام دهه کرامت، چهاردهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید در قالب جشنواره زیر سایه خورشید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی وبا ظرفیت محدود همراه با حضورخدام آستان قدس رضوی  شامگاه دوشنبه 31خرداد درآستان امامزاده سید جعفر(ع) یزد برگزار خواهد شد.

وی افزود: هرساله این جشن با ظرفیتی بالغ بر 30 الی 40هزار نفر برگزارمی شد و به نوعی یکی ازبزرگترین جشن های مذهبی استان بود که با توجه به بیماری کرونا این جشن همانند سال گذشته ، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ظرفیت محدود در فضای باز آستان  امامزاده سید جعفر یزد برگزار خواهد شد.

مهدوی نژاد خاطر نشان ساخت: انعکاس این جشنواره باعث پراکندگی معنویت در استان و سطح شهر یزد می شود و با توجه به اهمیتی که مسائل معنوی برای مردم استان دارد امسال نیاز به برگزاری با شکوه این جشن و حضور بیشترمردم  وجود درد. 

وی بابیان اینکه این جشنواره امسال وارد 14سالگی خود شده گفت: در چهاردهمین جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید 170برنامه با حضور 12خدام آستان قدس رضوی طی 8 روز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان برگزار می شود که 70برنامه در شهر یزد و مابقی برنامه ها در شهرستانها با افراد محدود برگزار می شود و این جشن  به طورهمزمان با سراسر کشوردر شهرها و برخی روستاهای استان برگزار می شود و این جشن همانند سال گذشته از شبکه استانی سیمای یزد به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

مسئول کانون جوانان رضوی یزد تصریح کرد: برگزاری این جشنواره دربعد بین المللی ازدیگر ویژگی این جشنواره است که برگزاری آن باعث ایجاد فضای خاص دربرخی از کشورهای اروپایی شده است.

 وی خاطر نشان ساخت : 12نفر از خدام استان قدس رضوی در قالب 3 تیم 4نفره به مدت 8 روز در نقاط مختلف استان حضوردارند و با اقشار مختلف دیدار خواهند کرد.

 مهدوی نژاد گفت: جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید توسط تشکل های مردم نهاد برگزار می شود و متولی برگزاری این جشنواره بیشتر کانون های مردمی هستند که به خاطر اردات به ائمه اطهار این جشنواره را برگزار می کنند وهم اکنون دراستان بیش از 7هزار و 400 خادمیاررضوی سطوح مختلف مشغول به خدمت رسانی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها