رئیس جمهور قزاقستان در پیامی پیروزی «سید ابراهیم رئیسی» در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفت و تأکید کرد: ایران یکی از شرکای قابل اعتماد «نورسلطان»‌ در جهان اسلام است.
کد خبر: ۱۳۲۱۹۸۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس؛ «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور قزاقستان در پیامی پیروزی «سید ابراهیم رئیسی» در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پیروزی شما در انتخابات نمایانگر حمایت از سیر سیاسی و برنامه‌های شما با هدف توسعه و تقویت سرزمین مادری و همچنین این واقعیت است که مردم ایران آینده خود را با شما مرتبط می‌کنند.

در این راستا، من می‌خواهم برای جمهوری اسلامی ایران و مردمش آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر در اجرای اهداف و ابتکار‌های عالی داشته باشم.

تاکایف خاطرنشان کرد: ایران را به عنوان یک همسایه دوست در منطقه خزر و یکی از شرکای قابل اعتماد قزاقستان در جهان اسلام می‌دانم.

رئیس جمهور قزاقستان ابراز اطمینان کرد دو کشور نه تنها همکاری موجود را با روحیه دوستی سنتی و حمایت متقابل حفظ می‌کنند، بلکه می‌توانند به آن انگیزه و حس جدید بخشند.

وی آمادگی خود را برای تلاش‌های مشترک با رئیس جمهور ایران برای تقویت بیشتر همکاری نزدیک در قالب‌های دوجانبه و چندجانبه اعلام کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها