مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد:

3 جاده پرتردد کشور در شبانه روز گذشته

معاون مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ ای در آزادراه‌‌ ‌تهران-کرج‌ با ۱۵۰ هزار تردد آزادراه کرج-تهران با ۱۳۵ هزار تردد‌ و آزادراه کرج-قزوین با ۱۳۰ هزار تردد، ثبت شد.
کد خبر: ۱۳۲۱۶۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی مخبر در گفتگو با فارس درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ های کشور‌، بیان کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌ های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ثبت کمترین تردد جاده ای بین ساعات 4 تا 5 صبح

معاون مرکز مدیریت راههای کشور گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌‌ 2285 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 1.5 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

ترافیک سنگین در هراز و کندوان

وی اظهار کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر‌ تردد روان در ‌آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

مخبر با اشاره به بروز‌ ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا وینه و مسیر شمال به جنوب محدوده مرزن آباد از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند خبر داد.

معاون مرکز مدیریت راههای کشور همچنین از بروز ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده تونل شماره یک و ترافیک سنگین در محور تهران - فشم محدوده رودک خبر داد.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها بیان کرد: در حال حاضر در محورهای تهران-شمال و دیگر جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

‌9 جاده مسدود است

مخبر اظهار کرد: محور رودان – کهنوج در استان هرمزگان از 27 خرداد 1400 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

معاون مرکز مدیریت راههای کشور یادآور شد: در حال حاضر جاده شهداد-نهبندان‌، جاده پونل-خلخال، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110، محور دوآب - بلده در استان مازندران، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، محور فرعی شمشک-دیزین و محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

ثبت 285 هزار تردد در مسیر آزادراهی بین کرج و تهران در شبانه روز گذشته

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ ای در آزادراه‌‌ ‌تهران-کرج‌ با 150 هزار تردد آزادراه کرج-تهران با 135 هزار تردد‌ و آزادراه کرج-قزوین با 130 هزار تردد، ثبت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها