پسر امین حیایی و بازیگر از سرنوشت:

فصل‌چهارم جذاب‌تر از قبل است / با استرس کرونا بازی می کردیم

دارا حیایی، تنها فرزند امین حیایی چند سالی است که وارد حرفه بازیگری شده و با توجه به بازی های خوبی که داشته آینده درخشانی برای او پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۳۱۷۴۰۵
حیایی که در فصل چهارم سریال «از سرنوشت» نقش هاشم را بازی می کند در گفت و گو با جام جم از ویژگی‌های این شخصیت در این فصل می‌گوید.
فصل‌چهارم جذاب‌تر از قبل است / با استرس کرونا بازی می کردیم
با توجه به این‌که هاشم در فصل قبل وارد زندان شد و پایان خوشایندی نداشت، آیا نویسنده‌ها در فصل جدید سرنوشت بهتری برایش در نظر گرفته‌اند؟
البته من هر چقدر کمتر درباره هاشم صحبت کنم، برای مخاطب بهتر است و از جذابیت کار برایش کاسته نمی‌شود. با این حال می‌توانم بگویم هاشم در این فصل تغییر و تحول بسیار بانمکی دارد که به‌ شخصه دوستش دارم و فکر می‌کنم مخاطبان هم دوست داشته باشند و فصل چهارم خیلی متفاوت است.

از چه نظر متفاوت است؟
به نظر من جزییات بسیاری در فیلمنامه هست و قصه‌اش پخته‌تر شده است. ضمن این‌که به‌ خاطر شخصیت‌های بسیاری که وارد قصه می‌شوند، بازیگران جدیدی در این فصل معرفی می‌شوند که شاید بتوان گفت یکی از ویژگی‌های فصل جدید ازسرنوشت همین نکته باشد؛ بنابراین دوست دارم به مخاطبان این مجموعه بگویم که حتما فصل جدید را دنبال کنید چون جذابیت‌های بسیاری دارد.

معمولا اغلب مجموعه‌هایی که ساخت آنها به فصل‌های بعدی رسیده، نتوانستند موفقیت‌های گذشته را تکرار کرده و برای مخاطبان جذاب باشند. فکر می‌کنید این اتفاق برای «از سرنوشت» هم خواهد افتاد یا این‌که جذاب‌تر خواهد شد؟
من فکر می‌کنم اولویت همه افرادی که در این پروژه کار می‌کنند، کیفیت است. ما با کمیت کار نداریم و نمی‌خواهیم که به‌ دلیل ادامه‌دار شدن از کیفیت سریال بکاهیم. بنابراین وقتی کیفیت یک مجموعه خوب و استاندارد باشد، مخاطب مشتاق می‌شود آن را دنبال کند، حالا هر چند فصل هم که داشته باشد. من هم به‌عنوان یکی از اعضای این پروژه که از قصه و فیلمنامه باخبرم و شاهد تولید باکیفیت سریال هستم، فکر می‌کنم از سرنوشت در فصل چهار هم موفق باشد و بتواند مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

خودتان چقدر مشتاق بودید که ادامه داستان هاشم نوشته و ساخته شود؟
صد در صد مشتاق بودم و دوست داشتم داستان هاشم ادامه پیدا کند. چون هاشم هر سرنوشتی که داشته باشد برایش جذاب است.

پیش‌ بینی‌تان از استقبال مخاطب هنگام پخش چیست؟
من فکر می‌کنم استقبال خوبی از این فصل خواهد شد. حتی اگر در کنار قدرتمندترین سریال باشد و همزمان با هم پخش شود، باز هم از سرنوشت مخاطبان خود را دارد.

کرونا چقدر روی کار و تمرکز شما تاثیر گذاشته است؟
در فصل قبل کرونا نبود و در این فصل متاسفانه ما با استرس و شرایط وحشتناکی کار می‌کنیم. گرچه سعی می‌کنیم رعایت کنیم تا بیمار نشویم. با این حال نگرانی و استرس بیماری وجود دارد؛ به‌ خصوص در سکانس‌های داخلی و پر بازیگر که این استرس بیشتر هم می‌شود.

چطور سعی می‌کنید تمرکزتان به‌هم نریزد و لطمه‌ای به کارتان وارد نشود؟
تلاش می‌کنم تمرکزم در کار به‌هم نریزد. البته همه دوستان غیر از بازیگران ماسک می‌زنند و همین موضوع از استرس کار کم می‌کند. امیدوارم هنگام پخش هم مردم سریال را دوست داشته باشند تا خستگی کار و استرس و فشاری که به‌دلیل کرونا روی همه بچه‌ها هست به‌در شود.
 
زینب علیپور طهرانی - رسانه / روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها