معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

بیماری کرونا در استان تحت کنترل و رو به کاهش است

رئیس شبکه بهداشت رامسر:

۲۱ نفر در سال جدید بر اثر کرونا در این شهرستان جان باختند

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر و درمان شهرستان رامسر از فوت ۲۱ نفر در ۴۲ روز اول سال ۱۴۰۰ خبر داد و تأکید کرد هزار و ۲۰۷ نفر نیز در خانه قرنطینه شدند
کد خبر: ۱۳۱۳۳۸۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران حمیدرضا مبشری صبح شنبه در نود و یکمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از بستری شدن ۵۳ بیمار کرونایی در بیمارستان امام سجاد رامسر خبر داد.

 

وی افزود: ظرفیت بستری در بخش آی سی یو تکمیل شده و روند بستری بیماران کرونایی نسبت به هفته‌های گذشته کاهشی است.

 

مبشری از فوت ۲۱ نفر در ۴۲ روز اول سال ۱۴۰۰ خبر داد که از این میزان ۱۰ نفر غیر بومی و ۱۱ نفر بومی بودند.

 

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌های عمومی، اصناف و ادارات گفت: با گسترش ویروس جهش یافته مکاتبات با ادارات برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده که باید جدی گرفته شود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر تصریح کرد: هزار و ۲۰۷ خانوار در قرنطینه هستند که دو هزار و ۲۰۹ نفر با شخص بیمار در ارتباط هستند و ۱۳۷ خانوار و ۲۳۵ نفر از قرنطینه خارج شده اند.

 

وی افزود: ابتلای خانوادگی به کرونا در خانوارهای تحت قرنطینه افزایش دارد و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، دوری از تجمعات و دورهمی ها باید در اولویت قرار گیرد.

 

مبشری گفت: در مراکز تجمعی میزان درصد پروتکل‌های بهداشتی ۸۲ درصد و میزان استفاده از ماسک ۷۸ درصد است.

 

وی تصریح کرد: در واکسیناسیون جمعیت بالای ۸۰ سال ۱۸۱ مورد تزریق شد و فازهای دوم واکسیناسیون در حال انجام است که تا پایان اردیبهشت گروه سنی بالای ۶۵ سال واکسینه می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها