مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: یک هزار و ۶۷ نفر از نیروهای این جمعیت از سال ۹۸ تاکنون به حادثه دیدگان حوادث مختلف امدادرسانی کرده اند.
کد خبر: ۱۳۱۲۷۰۶
به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ علی اصغر علی اکبری اظهار داشت: ۱۴ پایگاه امدادی هلال احمر متشکل از ۱۲ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه سیار در استان ایلام وجود دارد.

وی افزود: این پایگاه ها شامل پایگاه قلاجه ، چهارمله ، شباب ، ارغوان ، لومار ، آنست ، جنداله ، ولیعصر ، پایانه مرزی مهران ، ماژین ، بیشه دراز ، مورموری و دشت عباس است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام تاکید کرد: ۲۱ آمبولانس و پنج موتورسیکلت امدادی هلال اهمر نیز از سال ۹۸ تاکنون در جاده و مناطق استان آماده هرگونه کمک احتمالی به مردم هستند.

علی اکبری در خصوص تعداد تیم های واکنش سریع هلال احمر استان یادآور شد: سه تیم پنج نفره در مواقع اضطراری آمادگی کامل را برای کمک رسانی در سخت ترین شرایط به مردم داشتند و در کنار این تیم ها یک پد بالگرد و یک مرکز پیام نیز در ایلام مستقر است.

وی در خصوص بکارگیری تجهیزات عملیاتی هلال احمر از ابتدای سال ۹۸ تاکنون افزود: ۴۶ ست هیدرولیک نجات، ۳۰ ست سبک نجات، ۲ دستگاه اطفا حریق در این مدت استفاده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلاموی با بیان اینکه یک هزار و ۶۷ نیروی امدادی و عملیاتی در سراسر استان فعال هستند، گفت: این نیروها ۱۵۳ مصدوم را در این راستا انتقال دادند و به ۱۴ نفر نیز خدمات سرپایی ارایه کردند.

علی اکبری همچنین در خصوص تعداد ناوگان بکارگیری شده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون گفت: ۲۴۰ آمبولانس، ۱۴۲ خودرو نجات تیپ یک و ۲  و ۶ خودرو کمک دار سبک آماده خدمات رسانی به مردم هستند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها