معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: چهار هزارو ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۹۱‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر برای رقابت در ۲ هزارو ‭‭‭‭‭‭۳۶۸‬‬‬‬‬‬ کرسی ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی روستا در این استان ثبت نام کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: چهار هزارو ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۹۱‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر برای رقابت در ۲ هزارو ‭‭‭‭‭‭۳۶۸‬‬‬‬‬‬ کرسی ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی روستا در این استان ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۳۱۰۶۰۸
به گزارش جام جم آنلاین زنجان، خدابخش مرادی نافچی  در نشست خبری با اصحاب رسانه  افزود: بر اساس زمانبندی، ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستاها در ششمین دوره از انتخابات را با موفقیت انجام دادیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:با پایان ثبت نام در هفت روز برای ‭‭‭۷۶۴‬‬‬ روستا در استان زنجان و رقابت ۲ هزار و ‭‭‭‭‭‭۳۶۸‬‬‬‬‬‬ کرسی عضویت در شورای اسلامی چهار هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۹۱‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر ثبت نام کردند.
 
مرادی نافچی اظهارداشت: در پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی روستای استان زنجان چهار هزار و ‭‭‭۳۰۵‬‬‬ نفر ثبت نام کرده اند که در ششمین دوره تعداد داوطلبان رشد ‭‭‭۸.۲‬‬‬ درصد دارد.

وی با بیان اینکه میزان استقبال در این دوره از انتخابات شورای اسلامی روستا در استان زنجان نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به ترکیب جنسی داوطلبان اشاره کرد و گفت: در دوره ششم سه درصد از داوطلبان را خانم ها و ۹۷ درصد را آقایان تشکیل می دهند.

مرادی نافچی خاطر نشان کرد: در این دوره میزان داوطلبان خانم نسبت به دوره گذشته افزایش یک درصدی دارد.

وی با بیان اینکه ‭‭‭۴۹.۲‬‬‬ درصد از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستا در استان زنجان جمعیت ۳۰ تا ۴۵ سال به خود اختصاص داده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: ‭‭‭۴۸.۷‬‬‬ درصد از داوطلبان کشاورز و هفت درصد نیز دارای سابقه ایثارگری هستند که نسبت به دوره گذشته افزایش ۲ درصدی دارد.

به گفته مرادی نافچی، از چهار هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۹۱‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر داوطلب در انتخابات شورای اسلامی روستای استان۲۴ درصد دارای سابقه عضویت  این انتخابات در دوره های گذشته هستند.

این مسئول گفت: داوطلبان انتخابات شورای اسلامی دارای مدرک تحصیلی از مقطع ابتدایی تا دکترا هستند.
وی اضافه کرد: لیست نهایی تایید صلاحیت داوطلبان ثبت نام کننده در انتخابات شورای اسلامی روستا از طریق بخشداران اعلام خواهد شد.

صلاحیت ‭‭‭‭‭‭۶۷۳‬‬‬‬‬‬ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر در استان زنجان تایید شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در استان ‭‭‭۷۲۸‬‬‬ نفر برای رقابت در انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کرده بودند که پس از فرایندهایی قانونی از این تعداد ‭‭‭۹۲.۵‬‬‬ درصد با تعداد ‭‭‭‭‭‭۶۷۳‬‬‬‬‬‬ نفر تأیید صلاحیت شدند.

مرادی نافچی اظهارداشت: ۵۵ نفر از ثبت نام کنندگان نیز رد صلاحیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: تایید صلاحیت ثبت نام کنندگان به استناد مواد ‭‭‭۳۰.۳۲.۳۳‬‬‬ و ۳۴ قانون و بر اساس استعلام انجام شده از مراجع چهارگانه هیات های اجرایی مکلف به بررسی بودن و در مدت مقرر به استناد استعلام های انجام شده و مواد قانونی بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: مبنای جمعیت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ششمین دوره از انتخابات آخرین آمار جمعیتی  سال ‭‭‭۱۳۹۵‬‬‬ است.

انتخابات را فرصت جدی برای قوام و بقای ایران می دانیم
مرادی نافچی تاکید کرد: انتخابات را فرصت جدی برای قوام، بقا، توسعه، رشد، و بالندگی ایران می دانیم.
وی اظهارداشت: از مردم ولایت مدار ایران اسلامی دعوت می کنیم در انتخابات مشارکت بیشتری نسبت به دوره های گذشته داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری انتخابات را تبیین کرده و به عنوان راهبرد ترسیم کرده اند، گفت: مشارکت در انتخابات وظیفه ای ملی، دینی و اجتماعی است.

مرادی نافچی ادامه داد: مشارکت در انتخابات می تواند در انسجام درونی، وحدت، پایداری، توسعه، پیشرفت، قوام و بقای ایران اسلامی در مقابل همه سیاست ها و ترفندهایی که دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی ایجاد می کند، موثر باشد.
وی گفت:  شعار محوری  ستاد انتخابات رعایت اصل بی طرفی و عمل به قانون با چهار رویکرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات است.

مرادی نافچی اظهارداشت: بر همین اساس همه سازو کارهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه پیش بینی کردیم و بر اساس برنامه زمانبندی مراحل انجام شده که تا پایان حضور عالمانه و پرشور ملت غیور را همچون گذشته در پای صندوق های رای خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها