مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آمادگی ۱۰۰ اکیپ امدادی و اتفاقات در سطح استان در ایام نوروز و تعطیلات خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۷۸۵۰

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، حمیدرضا کرم‌وند به تمهیدات مجموعه برای خدمت‌ رسانی بهتر به مردم عزیز روستا و شهرهای استان در ایام نوروز اشاره کرد.

وی اظهار کرد: در تمامی شهرستان‌ها اکیپ رفع حوادث تجهیز شده و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در خصوص آب‌رسانی به مردم  خصوصا با توجه به شیوع ویروس کرونا است.

کرم وند اظهار کرد: کشیک نوروزی شرکت‌ از ۲۶ اسفندماه فعال شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد ۱۰۰ اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در این ایام فعال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی در سطح شبکه‌های آب‌رسانی و رفع اتفاقات در کمترین زمان ممکن از اهداف برقراری این کشیک‌ها است.

کرم‌وند تصریح کرد:  این شرکت با تشکیل ستاد ویژه در تمام مناطق تحت پوشش (روستا و شهرهای استان) به استقبال نوروز رفته است.

وی گفت: نیروهای مرتبط با آبرسانی در ستاد و مناطق در حال آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تهیه تمام تجهیزات مورد نیاز برای رفع اتفاقات شامل لوله، اتصالات، ابزار فنی، بازدید دوره‌ای از کلیه تأسیسات بر اساس سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تهیه یا تعمیر الکتروپمپ‌های ذخیره مورد نیاز چاه‌ها از جمله تدابیر پیش‌بینی شده آبفا لرستان برای تعطیلات نوروزی سال نو است.

کرم وند گفت: خوشبختانه با تعامل مناسب بین دستگاه‌های اجرایی استان و حمایت مدیریت ارشد استان امسال شاهد افزایش کیفیت خدمات‌رسانی نوروزی در استان هستیم که این موضوع باعث ایجاد تلاش مضاعف در مجموعه شرکت آب و فاضلاب در استان شده است.

مدیرعامل شرکت از کلیه هم استانی‌های درخواست کرد در صورت بروز حادثه در بخش آب و فاضلاب می‌توانند در طول شبانه‌روز موارد را با شماره تلفن ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان در میان بگذارند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به اصلاح حوادث اقدام کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها