استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه

اختصاص ۶۲۵ میلیارد ریال اعتبار نقدی به طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به‌‌ منظور تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی استان با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۱۳۰۷۱۹۶

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری،اقبال عباسی  روز 20 اسفند در این دیدار با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته ۶۲۵ میلیارد ریال اعتبار نقدی به طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری در هفته‌جاری تخصیص یافت، اظهار کرد: از این اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن مبارکه - سفید‌دشت به شهرکرد، ۱۰۰ میلیارد ریال به باند دوم محور ارتباطی شهرکرد-بروجن-لردگان، ۱۵ میلیارد ریال برای پرداخت دیون ساختمان بازرسی استان و ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل گلزارهای شهدای استان  اختصاص یافته است.

اختصاص بودجه به طرح های اواویت دار راه آهن مبارکه -سفید دشت

استاندار چهارمحال و بختیاری توضیح داد: در بین طرح‌های اولویت‌دار استان، طرح راه آهن مبارکه - سفیددشت - شهرکرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد و به‌همین منظور در سال‌جاری اعتبارات قابل توجهی جهت تکمیل و بهره‌برداری از این طرح اختصاص پیدا کرده است.

 

وی با بیان اینکه در سال‌جاری ۳۹۵۰ میلیارد ریال به طرح راه‌آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد اختصاص یافته است، عنوان کرد: این در حالیست که از ابتدای آغاز این طرح مجموع اعتبارات اختصاص یافته حدود ۱۲۷۰ میلیارد ریال بوده که تزریق این اعتبارات تحرک خوبی را در روند اجرایی این پروژه ایجاد کرده است.

سرعت بیشتر در تکمیل پروژه های عمرانی در سال 1400

عباسی تاکید کرد: امید است با تزریق اعتبار به پروژه‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری این پروژه‌ها با سرعت بیش‌تری تکمیل و مردم از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

توجه مسئولان بر افتتاح پروژه های عمرانی در ایام پایانی سال جهش تولید

عباسی در ادامه گفت: همچنین رئیس سازمان برنامه و‌ بودجه کشور دستورات لازم مبنی بر تامین اعتبار طرح های جهش تولید استان را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها