معاون اعتباری بانک عامل حوزه مسکن از واریز ۵,۶۰۰ میلیارد تومان وجوه اولیه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۲۰۱۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری درباره تازه‌ترین وضعیت واریز وجه به حساب طرح اقدام ملی مسکن گفت: تاکنون ۱۹۲ هزار و ۳۸۷ نفر در طرح اقدام ملی مسکن افتتاح حساب کردند که از این تعداد ۱۳۳ هزار و ۶۲۸ نفر، وجوه اولیه خود را به حساب خود برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، واریز کرده‌اند.

معاون اعتباری بانک عامل حوزه مسکن از واریز نشدن وجه از سوی ۵۸ هزار و ۷۵۹ متقاضی خبر داد و افزود: مبلغ واریز شده از سوی ۱۳۳ هزار و ۶۲۸ متقاضی ۵,۶۰۰ میلیارد تومان است.

این مقام مسئول ادامه داد: از ۵۶۰۰ میلیارد تومانی که از سوی متقاضیان برای طرح اقدام ملی مسکن واریز شده است تاکنون بیش از ۳۹۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برداشت شده و ۵۲۰۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز باقی مانده است که به مرور برای اجرای پروژه‌ها هزینه خواهد شد.

علمداری تعداد پروژه‌های معرفی شده برای دریافت تسهیلات بانکی را ۳۵۲ پروژه در قالب ۲۶ هزار و ۹۱۲ واحد برشمرد و توضیح داد: از تعداد ۲۶ هزار و ۹۱۲ واحد معرفی شده به بانک برای دریافت تسهیلات، تاکنون ۷۶ پروژه به تعداد ۴ هزار و ۱۱ واحد به دفترخانه ارسال شده است و تعداد ۴۸ پروژه به تعداد ۴ هزار و ۱۲۳ واحد تسهیلات دریافت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها