زود خالی شدن باتری موبایل یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بسیاری از کاربران گوشی های اندروید و آیفون با آن روبه رو می شوند.
کد خبر: ۱۳۰۰۸۷۶

 دلایل گوناگونی باعث خالی شدن سریع شارژ باتری موبایل می شوند، این دلایل کدام اند و چگونه می توان از بروز این مشکل جلوگیری کرد؟ در این مطلب قصد داریم به بررسی ترفندهایی که باعث می شود برای مدت زمان بیشتری از شارژ باتری استفاده نمایید و به عبارتی باتری زود خالی نشود می پردازیم، با ما همراه باشید.

ترفندهای جلوگیری از زود خالی شدن باتری موبایل (اندروید و آیفون)

ترفند اول: جلوگیری از زود خالی شدن باتری با غیر فعال کردن اپلیکیشن های پس زمینه

  دقت داشته باشید که در گوشی های هوشمند برنامه ها، پس از خروج از آنها به طور کامل بسته نمی شوند و در پس زمینه گوشی فعال باقی می مانند. این موضوع باعث فشار به رم شده و از این رو باعث مصرف باتری گوشی می شود. بنابراین پس از بیرون آمدن از برنامه ها حتما اپلیکیش ها را به صورت کامل ببندید.

ترفند دوم: روشنایی صفحه نمایش گوشی را پایین آورید

بسیاری از افراد روشنایی صفحه نمایش گوشی را در بالاترین حال قرار داده و یا آن را بر روی حالت خودکار قرار می دهند. قرار دادن گوشی در حالت خودکار باعث می شود تا پردازنده گوشی برای تنظیم روشنایی صفحه با توجه به نور دائما درگیر بوده و همین امر باتری بیشتری را مصرف می نماید.

بنابراین توصیه می کنیم روشنایی گوشی را به صورت دستی و با توجه به نور محیط تنظیم کنید و از قرار دادن آن در بالاترین حالت ممن خودداری کنید.

ترفند سوم: روشن بودن موبایل دیتا، وایفای، بلوتوث و لوکیشن

در صورتی که وایفای، بلوتوث، موقعیت مکانی و موبایل دیتا همواره روشن باشد باتری موبایل زودتر خالی می شود. چرا که هنگام روشن بودن وایفای، گوشی به صورت خودکار و برنامه ریزی شده به اسکن شبکه ها پرداخته و همین امر باعث مصرف باتری بیشتری می شود. همچنین با روشن بودن داده همراه بسیاری از برنامه ها به صورت خودکار اطلاعات را دریافت و ارسال کرده و این امر باعث مصرف باتری بیشتری می شود.

بنابراین در صورتی که قصد استفاده از وایفای، بلوتوث، موقعیت مکانی و اینترنت همراه را ندارید، آنها را خاموش کرده و در صورت نیاز روشن نمایید.

ترفندهای جلوگیری از زود خالی شدن باتری موبایل (اندروید و آیفون)

ترفند چهارم: جلوگیری از زود خالی شدن شارژ گوشی با خنک نگه داشتن آن

داغ شدن گوشی موبایل رابطه مستقیمی با مصرف باتری دارد. هر چه گوشی بیشتر داغ شود بدون شک باتری بیشتری مصرف می شود. استفاده از گوشی برای مدت زمان طولانی، نصب برنامه ها و بازی های سنگین از جمله مواردی است که باعث داغ شدن بیش از حد باتری می شود.

ترفند پنجم: جلوگیری از زود خالی شدن باتری گوشی با شارژ مناسب آن

برای طول عمر بهتر و بیشتر باتری موبایل همچنین جلوگیری از زود خالی شدن آن توصیه می کنیم پیش از آنکه ارور باتری نمایش داده شود، نسبت به شارژ باتری اقدام نمایید.

همچنین از شارژ گوشی بیش از 90 درصد هم خودداری کنید. توصیه می شود هر دو ماه یکبار باتری گوشی را کالیبره کنید.

ترفند ششم: جلوگیری از زود خالی شدن باتری با تعویض باتری

در صورتی که پس از به کارگیری ترفندهای ذکر شده باز هم شارژ باتری زود خالی شود، به احتمال زیاد مشکل از باتری بوده و باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

تعویض باتری موبایل امری تخصصی بوده و نیازمند کسب مهارت های مورد نیاز آن است. تعویض باتری بدون آشنایی با مراحل آن ممکن است به دیگر قطعات موبایل آسیب وارد کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش نحوه تعویض باتری و دیگر قطعات آن توصیه می کنیم بر روی دوره تعمیرات موبایل کلیک کنید.

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های تعمیرات موبایل را برگزار می نمایند. یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور آموزشگاه برق گستران است. این آموزشگاه به صورت تخصصی و عملی به آموزش کامل سخت افزار و نرم افزار اندروید و آیفون پرداخته و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار تعمیرات موبایل می نماید.

در این آموزشگاه کارآموزان در مدت زمانی کوتاهی و با پرداخت شهریه ای ناچیز صفر تا صد تعمیرات موبایل را یاد گرفته و خود را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.

آموزشگاه برق گستران علاوه بر دوره موبایل دوره های متعدد دیگری را در زمینه برق و الکترونیک برگزار می نماید. در ادامه با دو رشته پرطرفدار در این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

ترفندهای جلوگیری از زود خالی شدن باتری موبایل (اندروید و آیفون)

آموزش تعمیرات ایسیو خودرو

آموزش تعمیرات ایسیو یکی از دوره های پرطرفدار در آموزشگاه برق گستران است که امروزه با توجه به رشد روز افزون تعداد خودرو در جامعه، همچنین نقش مهم ایسیو در خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در دوره تعمیرات ایسیو به صورت تخصصی و کاملا عملی با ایسیو انواع خودروها و نحوه عیب یابی و تعمیر آنها آشنا شده و در مدت زمان کوتاهی به یک تعمیرکار حرفه ای ایسیو تبدیل شده و می توانید وارد بازار کار شوید.

در صورتی که قصد ورود به یک شغل آینده دار و عالی هستید تعمیرات ایسیو یکی از بهترین مشاغل است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره بر روی دوره آموزش تعمیرات ecu در تهران کلیک نمایید.

آموزش تعمیرات کولر گازی

از دیگر رشته های بسیاری عالی و تخصصی در این آموزشگاه، تعمیرات کولر گازی می باشد. این دوره به صورت کاملا تخصصی به بررسی کولر گازی و نحوه تعمیر و عیب یابی آن می پردازد. دوره تعمیرات کولر گازی به صورت کاملا عملی و کارگاهی برگزار شده و کارآموزان طی آن با انواع مشکلات کولر گازی و نحوه تعمیر و عیب یابی آن آشنا خواهند شد.

دوره تعمیر کولر گازی مناسب کلیه علاقه مندان به تعمیرات کولر گازی و افرادی که در این شغل مشغول فعالیت بوده و قصد حرفه ای شدن دارند، می باشد.

با شرکت در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای در مدت زمان کوتاهی به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شده و وارد بازار کار خواهید شد.

برای اطلاعات بیشتر از دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://barghgostaran.com مراجعه نمائید.

همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمائید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها