رئالی‌ها با دبل کریم بنزما برابر نماینده آلمان به برتری رسیدند و به‌عنوان صدرنشین راهی دور بعد شدند، در حالی که اتلتیکو هم با شکست حریف اتریشی به دور بعد رسید.
کد خبر: ۱۲۹۳۳۹۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر ورزشی، در آخرین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید با برتری مقابل رقبا از خطر حذف نجات پیدا کردند و بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی هم پیروز شدند.


در گروه A، بایرن‌مونیخ موفق شد ۲ بر صفر لوکوموتیو را شکست دهد. زوله و چوپوموتینگ در دقایق ۶۳ و ۸۰ برای باواریایی‌ها گل زدند. بایرن با این برد ۱۶ امتیازی شد تا صعودش را قاطعانه جشن بگیرد.

 

اتلتیکومادرید هم که در خطر حذف بود با ۲ گل ردبول زالتسبورگ را شکست داد. اِرموسو و کاراسکو در دقایق ۳۹ و ۸۶ برای اتلتیکو گل زدند تا این تیم با ۹ امتیاز راهی مرحله بعدی شود. ردبول ۴ امتیازی هم به لیگ اروپا رفت.


در گروه B، رئال‌مادرید از خطر حذف برای نخستین مرتبه در فرمت جدید لیگ قهرمانان نجات یافت. مادریدی‌ها ۲ بر صفر مونشن‌گلادباخ را شکست دادند. بنزما در این بازی درخشید و ۲ گل با ضربه سر در دقایق ۹ و ۳۲ گل زد. رئال ۱۰ امتیازی صدرنشین این گروه شد و گلادباخ با ۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت تا هردو تیم صعود کنند.

 

  صعود رئال مادرید با دبل کریم بنزما/حذف مجدد شاگردان کونته در دور گروهی

 

شاختار دونتسک هم بدشانس بود که با تساوی بدون گل مقابل اینتر حذف شد. این تیم ۸ امتیاز کسب کرد و به دلیل شکست عجیب در دیدارهای رفت و برگشت مقابل گلادباخ مجبور به حضور در لیگ اروپا شد. اینتر ۶ امتیازی هم در رده آخر قرار گرفت.


در گروه C، منچسترسیتی با برد شیرین ۳ گله مقابل مارسی به کارش خاتمه داد. تورس، آگوئرو و استرلینگ در دقایق ۴۸، ۷۷ و ۹۰ برای سیتی گل زدند. شاگردان پپ با ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند. مارسی هم با ۳ امتیاز آخر شد.

 

پورتو هم با ۲ گل در یونان مقابل المپیاکوس پیروز شد. در این بازی که مهدی طارمی روی نیمکت پورتو بود و به میدان نرفت، اوتاویو در دقیقه ۱۰ (پنالتی) و اوریبه در دقیقه ۷۷ برای پورتو گل زدند. تیم پرتغال با ۱۳ امتیاز صعود کرد. المپیاکوس هم که ۳ امتیاز کسب کرد با توجه به برتری در بازی رودررو با مارسی به لیگ اروپا رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها