فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان مسلح محموله های باری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: متهمان به ۳۵ فقره سرقت در جاده ها اعتراف کرده اند.
کد خبر: ۱۲۹۱۸۲۰
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از ایرنا، سردار کیقباد مصطفایی روز پنجشنبه به پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر وقوع سرقت های مسلحانه محموله از خودروهای باری در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد و انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، با توجه به اهمیت موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
سارقان مسلح محموله های بار در جاده های کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، دو باند ۵ نفره از سارقان و ۶ نفرمالخر را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیر آنان شدند و ۳ دستگاه خودروی متعلق به آنها را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که  متهمان در بازجویی های اولیه به ۳۵ فقره سرقت محموله در سطح محورهای مواصلاتی استان اعتراف کردند، عنوان کرد: ۲ قبضه اسلحه گرم و مقادیری اموال مسروقه شامل روغن ماشین، کود شیمیایی، پوشاک و مواد غذایی از متهمان کشف و ضبط شد.

سردار مصطفایی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هر کس که از این خط قرمز عبور کند با واکنش مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد.

سرقت مسلحانه محموله های باری و وسایل مردم در برخی جاده های کهگیلویه و بویراحمد در ماه های گذشته موجب نگرانی در میان ساکنان استان شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها