تصاویری با خطای دید در علم روانشناسی کاربرد زیادی دارند چرا که شخصیت افراد را معرفی می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۸۱۶۷۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته هرمان رورشاخ، خالق یک نوع آزمایش با ترکیب جوهر و آب، تصاویر تشکیل شده در ترکیب، می‌تواند شخصیت افراد را تعیین کند. زیرا این تصاویر به مواردی که در ذهن آن‌ها اتفاق می‌افتد، اشاره می‌کنند و همچنین برخی از ویژگی‌های پنهان شخصیت را نشان می‌دهند.
 
با آزمونی که در ادامه برای شما آماده شده است چیز‌های جالب و جدیدی در مورد خود و شخصیت خود خواهید آموخت و تمام کاری که باید انجام دهید این است که به تصاویر نگاه کنید و آنچه در اولین نگاه می‌بینید، به زبان بیاورید.
 
تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که شما در حال انجام یک بازی هستید، یعنی نتایج آن را نباید زیاد جدی بگیرید.
 
لب، درخت یا ریشه
 
شخصیت خود را با این تصاویر بشناسید

لب
 
اگر در تصویر، لب‌های انسان مشاهده می‌کنید، شما همیشه کار‌ها را به همان شکلی که باید، انجام می‌دهید و افراد و فعالیت‌ها را بر اساس ارزش واقعی آن‌ها قضاوت می‌کنید و علاوه بر این، سعی نمی‌کنید محیط اطراف خود را تغییر دهید یا رمزگشایی کنید و به معنای پنهان هر چیزی دست پیدا کنید.
 
درختان
 
شما یک فرد بلندپرواز هستید که همیشه دقیق تر از دیگران به همه چیز نگاه می‌کنید. همچنین خصیصه کمال گرایی دارید و در هر شرایطی، به دنبال بهترین‌ها برای خودتان هستید.
 
ریشه‌ها
 
فردی مترقی هستید که همیشه سعی در بهبود یا تغییر شرایط دارید.
 
تمساح یا قایق
 
شخصیت خود را با این تصاویر بشناسید

تمساح
 
در صورتی که یک تمساح را در تصویر دیده‌اید باید بدانید که شما به طور ذاتی می‌توانید کمی نسبت به جزئیات بی‌دقت و بی‌توجه باشید و همچنین یک فرد عمل‌گرا هستید که اهل ریسک کردن، نیستید.
 
قایق
 
تفاوت‌های ظریف و جزئی قابل مشاهده را دوست دارید و ترجیح می‌دهید در میان جمع و همچنین فردی خلاق و منحصر به فرد باشید. به هر حال، سعی می‌کنید به طور کلی به دنیا بنگرید و وقت خود را صرف جزئیات بی‌معنی نکنید.
 
نمایه یا شمعدانی
 
شخصیت خود را با این تصاویر بشناسید

دو نمایه
 
در دو طرف، تصویر دو نمایه می‌بینید که اگر در اولین نگاه متوجه آن‌ها شدید، نشانگر این است که شما به بررسی جزئیات علاقه مند هستید و ترجیح می‌دهید در هنگام رویارویی با مشکلات از آن‌ها فرار کنید.
 
شمعدانی
 
ترجیح می‌دهید برای دیدن تصویر کامل، چند قدم به عقب بازگردید و قبل از نزدیک شدن به مشکلات یا حل کردن آن‌ها، به مطالعه و جمع‌آوری اطلاعات بپردازید.
 
صخره یا چهره
 
شخصیت خود را با این تصاویر بشناسید
 

صخره
 
شما فردی خوش‌بین هستید که به راحتی با تغییرات محیط پیرامون خود سازگار می‌شوید و علاوه بر این، قادر هستید به سرعت با مردم اطرافتان گرم بگیرید و همین باعث نفرت شما از تنهایی است. شما فردی پرشور هستید که در ذهن خود هزاران ایده جدید دارید.
 
چهره
 
اگر در این تصویر، متوجه چهره شدید، باید بدانید که شما فردی فوق‌العاده خلاق هستید که دنیا را مکانی پر از گشودگی‌ها و دستاورد‌های جدید می‌بینید.
 
شهود، خرد، خوشبختی و رضایت از کنجکاوی خستگی‌ناپذیر شما از مهم‌ترین موارد زندگیتان است که ذوق سلیقه کامل و درک حساسی از هنر، شعر، موسیقی و ادبیات دارید.
 
آیا با این تست روانشناسی، چیزی دستگیرتان شد؟ این نتایج چه بودند؟ نتایج تست روانشناسی خود با استفاده از تصاویر دارای خطای دید را با ما در میان بگذارید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها