دبیر کل انجمن شرکت های پخش دارو گفت: ۲۵ روز است که واکسن آنفلوانزا وارد انبارهای شرکت های پخش دارو شده و با دستور وزیر بهداشت برای عرضه این واکسن تنها در اختیار معاونت بهداشت قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۲۷۷۰۸۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، محسن عبدالله زاده در حاشیه جلسه کمیته تأمین داروی ستاد کرونا تهران افزود: شرکت‌های پخش دارو شاهراه تأمین نقدینگی برای تولیدکنندگان و واردکنندگان دارو هستند و اگر با مشکل مواجه شوند کل زنجیره تأمین دچار مشکل می‌شود.
 
وی گفت: ما سربازان نظام سلامت هستیم و از ابتدای شیوع کرونا در خدمت نظام سلامت بوده‌ایم و هر آنچه از قبیل دارو و اقلام پیشگیری لازم بود تأمین و توزیع کرده‌ایم.
 
عبدالله زاده گفت: متأسفانه سیاست‌های امروز سیاست‌های ثابتی نیستند و همین امر باعث زیان‌های مالی به شرکت‌های پخش دارو می‌شود اما به رغم همه اینها هر آنچه تاکنون تصمیم گرفته شده اجرا کرده‌ایم.
 
وی با اشاره به تأمین واکسن آنفلوانزا افزود: ۲۵ روز است که واکسن آنفلوانزا وارد انبارهای شرکت‌های پخش دارو شده و بر اساس دستور وزیر بهداشت بنا شد تا واکسن تنها در اختیار معاونت بهداشت وزارتخانه قرار بگیرد تا آنها عرضه را آغاز کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها