فرمانده نیروی انتظامی گفت: عزاداران حسینی با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی مانع هرگونه سو استفاده دشمنان شوند.
کد خبر: ۱۲۷۳۵۰۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین اشتری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی و هیئت همراه که با حضور جمعی از معاونان پلیس‌های تخصصی در ستاد ناجا برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه خصوصاً عید سعید غدیر خم، گفت: مجموعه نیروی انتظامی و سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اجرای مأموریت‌ها به خصوص در مناسبت‌ها و حتی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی دارای مشترکات زیادی هستند که باید با تعامل بیشتر از ظرفیت‌های یکدیگر بیشترین بهره را در این ارتباط ببرند.
 
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص پلیس در تراز انقلاب اسلامی، تاکید کرد: نیروی انتظامی برای رسیدن به این نقطه باید حافظ و مروج ارزش‌های اسلامی بوده و با تمام توان از بروز هرگونه ناهنجاری، بزه و یا هر چیزی که در جامعه تهدید کننده نظم و امنیت باشد، جلوگیری کند.
 
رئیس پلیس کشور یادآور شد: تهدیدها و آسیب‌ها می‌تواند با توجه به گستردگی آنها در ابعاد مختلف نظیر فضای مجازی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و … رخ دهد لذا نیروی انتظامی همواره باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و تدابیر و برنامه ریزی با اولویت اجرای کارهای ایجابی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.
 
هم افزایی با سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات سلبی را به ایجابی تبدیل می‌کند
 
سردار اشتری با بیان اینکه اتحاد، همدلی و هم افزایی نیروی انتظامی با سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات سلبی را به ایجابی تبدیل می‌کند، عنوان داشت: در بحث عفاف و حجاب ۲۶ دستگاه مسئول هستند خوشبختانه نیروی انتظامی با اجرای طرح ناظر یک و دو که طرح موفقی هم بوده، توانسته در اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر به نتایج مطلوبی برسد.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد تا با ایجاد دوگانگی و افترا به نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی ضربه بزند، گفت: خوشبختانه با وجود پربرکت ولایت فقیه وحدت و همدلی در جامعه ما همیشه پایدار و استوار است.
اشتری با تاکید بر اینکه تفاوت پلیس مکتبی با پلیس‌های سایر کشورها در این است که دلی کار می‌کند، گفت: تمرکز نیروی انتظامی از ایام قبل محرم شروع و برای اقناع سازی، اطلاع رسانی و هماهنگی است که هر چقدر این کار ویژه‌تر دنبال شود در تأمین و حفظ نظم و امنیت جامعه موفق تر عمل می‌شود.
 
فرمانده ناجا با تاکید نیروی انتظامی در راستای برگزاری با شکوه مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیئات عزاداری نظیر؛ برگزاری این مراسم در فضاهای باز، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و.. مطابق دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: پلیس در تمام مراسمات حضور مؤثری دارد و همواره در کنار مردم و پشتیبان آنهاست و ان شاء الله با شور و اشتیاق بیش از پیش بتوانیم خادم عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.
 
سردار اشتری در خاتمه خاطر نشان کرد: طی سال جاری و با توجه به شیوع کرونا انتظار می‌رود تا عزاداران حسینی با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی مانع هرگونه سو استفاده دشمنان و یا بهانه تراشی از سوی افراد معاند شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها