دو فوتبالیست رنگین پوست دنیای فوتبال نسبت به قتل نژادپرستانه یک سیاه پوست به نام جورج فلوید به دست یک مامور سفیدپوست در آمریکا واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۱۲۶۸۰۶۶

به گزارش جام جم آنلاین ، در شرایطی که دنیای فوتبال به ماجرای قتل وحشیانه جورج فلوید آمریکایی واکنش نشان داده است ماریو بالوتلی و پل پوگبا دو ستاره رنگین پوست و ایتالیایی و فرانسوی دنیای فوتبال نیز به این ماجرا واکنش نشان دادند.

ماریو بالوتلی ستاره جنجالی و ایتالیایی به دنبال مرگ جورج فلوید ژست ایجاد شده به دنبال مرگ جورج فلوید را اجرا کرد. او روی زمین نشست و یک مشت خود را بالا برد.

فعالان خواستار عدالت در مورد مرگ آقای فلوید هستند که بیش از هشت دقیقه در حالی که توسط یک افسر پلیس سفید گلویش به شدت با پای این افسر تحت فشار قرار گرفته بود درگذشت.  

مرگ فلوید اکنون به سمبل وحشی گری پلیس آمریکا شناخته می شود.

این بازیکن 29 ساله همچنین پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن نوشت: "من هیچ چیزی بر علیه میمون ها انجام نمی دهم زیرا کاملاً مطمئن هستم که میمون از نژادپرست باهوش تر است."

این تصویری است که بالوتلی در حمایت از فلوید از خود نشان داد:

اظهار نظر روز؛ یک میمون از نژادپرستان باهوش تر است (تصاویر)

همچنین پل پوگبا ستاره سیاه پوست تیم ملی فرانسه نیز به دنبال مرگ جورج فلوید ابراز غم و اندوه خود را به عنوان یک پیام با 41 میلیون دنبال کننده خود به اشتراک گذاشته است تا حمایت خود را از جنبش Black Lives Matter نشان دهد.

پوگبا روز دوشنبه در اینستاگرام خود نوشت: در طول چند روز گذشته من در مورد نحوه بیان احساساتم در مورد اتفاقاتی که در مینیاپولیس رخ داده است بسیار فکر کردم. احساس خشم ، ترحم ، نفرت ، عصبانیت ، درد ، غم را احساس کردم. غم و اندوه برای جورج و برای همه سیاه پوستانی که از هر نکاتی از نژادپرستی رنج می برند! چه در فوتبال ، چه در محل کار ، چه در مدرسه ، هر کجا! این (نژادپرستی) مجبور است متوقف شود ، یک بار و برای همیشه! نه فردا یا روز دیگر ، باید امروز پایان یابد! اعمال خشونت آمیز نژادپرستی دیگر قابل تحمل نیست. تحمل نمی کنم تحمل نمی کنم ما تحمل نخواهیم کرد. نژادپرستی جهل است. عشق هوش است. سکوت را متوقف کنید. توقف نژادپرستی.»

اظهار نظر روز؛ یک میمون از نژادپرستان باهوش تر است (تصاویر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها