این روزها هجمه‌های همه جانبه‌ای از سوی آمریکا، برخی کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی به محور مقاومت و حزب ا... لبنان وارد می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۷۹۰۹

اقدام کشور آلمان در قرار دادن نام حزب ا... در لیست گروه‌های تروریستی اعلامی این کشور اروپایی به‌وضوح نشان می‌دهد لابی‌های صهیونیستی در غرب بر شدت لابیگری‌ها علیه مقاومت افزوده‌اند.

اساسا تصمیم دولت مرکل مبنی بر قرار گرفتن نام حزب ا... در گروه‌های تروریستی مدنظر آلمان نیز تحت تاثیر همین لابی‌ها صورت گرفته است. در این معادله، نمی‌توان نقش ایالات متحده آمریکا را نیز نادیده انگاشت.

به هر حال، تصمیم دولت آلمان و پارلمان این کشور، تصمیمی مستقل نبوده و فشار لابی‌های صهیونیستی در ماورای این تصمیم به‌وضوح مشاهده می‌شود.

هدف رژیم صهیونیستی و لابی‌های وابسته به آن، اعمال فشار همه جانبه بر مقاومت و نمادهای آن از جمله حزب ا... است؛ بنابراین، برخی احزاب آلمانی که بیشتر تحت تاثیر تل آویو و لابی‌های صهیونیستی هستند، فشارهای خود را بر حامیان حزب ا... و مراکزی که از آرمان‌های فلسطین دفاع می‌کنند، تشدید کرده‌اند.

به نظر من صورت مسأله کاملا مشخص است. حضور مقاومت برای دفاع از این کشور و مقابله با تجاوز احتمالی اسرائیل ضروری است. اهمیت و ضرورت حضور مقاومت در لبنان و نقش آفرینی آن در صیانت از این کشور، بر هیچ کس پوشیده نیست.

حزب ا... نهاد ارتش را نیز در لبنان تقویت و کمک می‌کند. از سوی دیگر، مقاومت لبنان هرگز سلطه تروریست‌ها بر منطقه را بر نمی‌تابد و با تمامی توان مشغول حفاظت از امنیت کشورمان و منطقه است. امروز منطقه ما در مقابل خطر تروریسمی قرار گرفته است که اساسا خواستار برقراری ثبات در این حوزه نیست.

بدیهی است باید با تمامی امکانات و توان خود با این تروریسم برخورد کنیم. در هر حال فشارها و هجمه‌هایی که علیه حزب ا... و از سوی متحدان اسرائیل وارد می‌شود، موضوع تازه‌ای برای مقاومت لبنان نبوده و نخواهد بود.

در طول دهه‌ها و سال‌های گذشته، مواجهه تمام عیار رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن با جریان مقاومت ادامه داشته و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نکته مهم این است که جریان مقاومت در مقابل این فشارها تسلیم نشده و در آینده نیز تسلیم نخواهد شد.

حزب ا... در برابر انواع هجمه‌هایی که از سوی دشمنان مقاومت وارد می‌شود، آمادگی دارد.

عدنان منصور - وزیر خارجه سابق لبنان / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها