سه روزنامه نگار از نیویورک تایمز تمامی کلماتی که دونالدو ترامپ در کاخ سفید درباره ویروس کرونا زده است را بررسی کرده اند.
کد خبر: ۱۲۶۵۱۸۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیویورک تایمز، نتایج این بررسی نشان می دهد که ترامپ در جریان نشست های خبری و دیگر مصاحبه های خود 260 هزار کلمه درباره ویروس کرونا صحبت کرده است.

بررسی بیشتر این کلمات نشان میدهد که اکثر آنها حاکی از گستاخی و غرور ترامپ هستند.

بر اساس آنچه که نیویورک نوشته از عبارت bully pulpit استفاده شده که معنای «منبر قلدری» می دهد. او بر روی این منبر کلماتی به کار می برد که به «حفظ منافع شخصی»، «پنداشتن بهره مندی از اعتبار بالا» و «بی پروایی» مربوط می شود.

تحلیل و آنالیز سخنان ترامپ از سوی این سه روزنامه نگار نشان می دهد که ترامپ بیش از آنکه به فکر کنترل و مدیریت وضعیت کنونی باشد قصد دارد خود را نزد مردم کشورش یک قهرمان جلوه دهد.

در ادامه این گزارش نوشته شده که ترامپ همیشه رئیس جمهور متناقضی بوده است: یک پولدار نیویورکی که به نمایش های بی ثباتش از ثروت علاقه دارد اما به رأی دهندگان طبقه کارگر متوسل می شود. پوپولیستی که تفریح اصلی او در یکی از کلوپهای گلف اختصاصی خود است. یک بانی معاملات و یک مهره تبلیغاتی که حتی نمی تواند به اندازه کافی دل رسانه های خبری را بدست آورد و آنها را به عنوان "دشمن مردم" محکوم می کند.

در ادامه این گزارش نوشته شده ترامپ برای مخالفت با اظهارات خود به دشمنان احتیاج ندارد، او این کار را خودش انجام می دهد. رئیس جمهور در جریان توجیهات روزانه خود در مورد همه گیری ویروس کرونا ، به طور مرتب با خودش در تضاد بوده است بدون اینکه تصدیق. وی در این فرآیند، سیگنال های گیج کننده ای را مبنی بر اینکه دیگر سیاستمداران ، مقامات بهداشت عمومی و سایر کشورها قدرت او را ندارند ، می فرستد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها