تقریبا کل ورزش جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.
کد خبر: ۱۲۶۴۴۷۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از businessinsiderT ، المپیک و یورو 2020 یک سال به تعویق افتادند. رقابت های انتخابی جام جهانی فوتبال نیز حداقل 9 ماه به تعویق افتاد. تاخیر قابل توجهی هم در برگزاری کلیه تورنمنت های جهانی مربوط به والیبال و بسکتبال وجود دارد. 

بسکتبال NBA به عنوان حرفه ای ترین لیگ بسکتبال جهان تعطیل شده و گرنداسلم های تنیس نیز برگزار نخواهند شد. تمامی لیگ های معتبر فوتبال جهان از جمله لیگ قهرمانان، لالیگا، لوشامپیونه، لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا و سری آ و سایر لیگ های بزرگ و کوچک جهان هم فعلا تعلیقند. 

لغو رقابت های مختلف ورزشی تا اکنون 62 میلیارد دلار به ورزش جهان خسارت زده است که مبلغی باورنکردنی و عجیب است. در ابتدا قرار بود ۴۹ هزار و ۸۰۳ رویداد ورزشی در جهان برگزار شود اما شیوع ویروس کرونا باعث شد تا تعداد زیادی از مسابقات لغو شود و یا به تعویق بیفتد.

در میان ورزش های مختلف جهان هم فوتبال بیشتر از هر رشته دیگری ضرر کرده است. خسارت های مالی به این ورزش بیش از 25 میلیارد دلار برآورد می شود. 

اکنون فوتبال با یک بحران همه گیر روبرو شده است و پیش بینی می شود خسارت های ناشی از آن باعث به وجود آمدن اتفاقاتی نظیر انحلال چند باشگاه و ... شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها