در دنیای امروز و با توجه به مکانیزه شدن سیستم های صنعتی کمتر انبار یا فروشگاهی را می‎توان یافت که مجهز به سیستم های قفسه بندی از جمله سیستم قفسه بندی فروشگاهی و قفسه بندی انبار و... نباشد.
کد خبر: ۱۲۶۰۸۴۹

امروزه در مکان های مختلف با توجه به نیاز مشتری از سیستم های قفسه بندی متفاوتی استفاده می شود همچنین صاحبان کارخانه ها و کارگاه ها دریافته اند که با کمک سیستم های قفسه بندی می توانند به شکل بهینه‌تری از فضا استفاده کنند.

شرکت دژپاد از برترین شرکتهای تولید کننده قفسه بندی در تمامی طرح ها در ایران است، که مبتنی بر استاندارهای جهانی به تولید و عرضه انواع قفسه بندی صنعتی می پردازد و تلاش میکند تا با استفاده از راهکارهای خلاقانه تولیداتی کاربردی‌تر برای نگهداری کالاها و اسناد فراهم کند.

این شرکت در سال 1332 با نام صنعت قفسه در ایران توسط مرحوم حاج محمد حسین جابر انصاری بنیان گذارده شده است. شرکت دژپاد(سهامی خاص) با بیش از شصت سال پیشینه مثبت، به عنوان بزرگترین تولیدکننده سیستمهای نگهداری مواد وکالا (انواع قفسه بندی) در ایران و خاورمیانه، رسالت مشاوره، طراحی٬ تولید، تامین، نصب و ارائه راه حلهای تمام عیار در طیفی وسیع از یک دستگاه قفسه ساده مشبک تا بزرگترین و پیچیده ترین انبارهای تمام اتوماتیک(AS/RS) را بر عهده دارد. شرکت دژپاد با برخورداری از متخصصین مجرب و بهره مندی از دانش روز دنیا، توانایی ارائه راه حل های تمام عیاری دارد که نه تنها حل مشکلات امروز بلکه برآورده ساختن نیازهای آتی سازمان را تضمین می نماید.

از ویژگی بارز دژپاد ،کاهش چشمگیر هزینه های عملیاتی در زمان بهره برداری است. این خود سبب می شود تا دوره بازگشت سرمایه گذاری ها بسیارکوتاه گردیده و طرحها کاملا اقتصادی باشند. گستره وسیع خدمات شرکت دژپاد منطبق برتمامی فعالیتهای لجستیک درون بنگاهی است که ازتخلیه مواد و کالای ورودی شروع میشود و با فعالیتهای نگهداری و جابجایی آنها ادامه مییابد و در نهایت با ارسال محصولات به پایان میرسد. شما می توانید برای مشاوره پیش از خرید درباره انواع قفسه بندی انبار با کارشناسان دژپاد در تماس باشید.

در این مطلب قصد داریم به معرفی مهمترین از انواع قفسه بندی بپردازیم:

قفسه بندی ثابت

این نوع از قفسه همانطور که از نام این محصول پیداست قفسه ها در جای های خود طراحی و فیکس میشوند و قابلیت جابجایی قفسه به راحتی امکان پذیر نمی باشد،سیستم قفسه بندی که از آن به عنوان سیستم های نگهداری مواد و کالا یاد میشود جهت دسترسی و نظم دهی به فروشگاهها و انبار ها استفاده میگردد.

انواع قفسه بندی ثابت مورد استفاده در شرکت دژپاد: قفسه بندی ثابت پالت راک، قفسه بندی ثابت راهرو باریک، قفسه بندی ثابت راک دو عمقی، قفسه بندی ثابت خود راهرو، قفسه بندی ثابت بازویی، قفسه بندی ثابت کفپوشدار سنگین، قفسه بندی ثابت کفپوشدار سبک،قفسه بندی مشبک، قفسه بندی ثابت دفتری

قفسه بندی پویا یا متحرک

در قفسه بندی متحرک یا پویا که در ساخت آن از فناوری الکتریکال و مکانیکال بهره گرفته می­ شود، امکان جداسازی و جابجایی هر کدام از قفسه ها وجود دارد اما در قفسه بندی ثابت انجام این کار امکان پذیر نیست.

انواع قفسه بندی متحرک :قفسه بندی موبایل راک،قفسه بندی شاتل درایون،قفسه بندی خود جریان،قفسه بندی خود تغذیه،قفسه بندی خود برگشت،قفسه بندی بایگانی متحرک، قفسه بندی بایگانی متحرک کشویی

انبار تمام اتوماتیک یا خود سوله

انبار خود سوله دژپاد، یک راه حل ویژه و با صرفه جویی بسیار زیاد برای صنایعی است که بدون ساخت سوله و صرفا با کمک سیستم نگهداری تصمیم به ایجاد انبارهای خود دارند. این سیستم در واقع یک پالت راک مخصوص است که سازه آن توان تحمل بار های سقف و دیوار را دارا می باشد. به طوریکه عملا مشتری هزینه های ساخت یک سوله اعم ار بتن ریزی فونداسیون تا اسکلت و خرپا را به نفع خود صرفه جویی می کند.

قفسه بندی فروشگاهی

این نوع از سیستم قفسه بندی مناسب برای فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای همچنین سوپرمارکت های محلی می باشد. این سیستم قفسه بندی مناسب برای کالاهای نیمه سبک تا سنگین می باشد.

ظروف نگهداری مواد و کالا

ظروف نگهداری مواد دژپاد مناسب جهت ذخیره سازی و جابجایی مواد و کالا در انبارها،کارخانه ها،خطوط تولید و پالایشگاه ها بوده و توسط لیفتراک گذاشت و برداشت می شود.

- ویژگی این ظروف عبارتند از: ایجاد نظم در انبار ، قابلیت چیدمان بر روی هم ، سهولت جابجایی مواد و کالا بوسیله لیفتراک ، کاهش زمان و هزینه جابجایی مواد ، استفاده بهینه از فضای انبار ، افزایش سرعت بارگیری و تخلیه و....

انواع ظروف نگهداری از مواد و کالا در دژپاد:

پالت مسطح، باکس پالت، پالت بشکه،پالت لاستیک

سازه های فلزی پیش ساخته :

نیم طبقه مزنین

این سازه برای استفاده مفید از فضا هایی که ارتفاع سالن بالا می باشد مورد استفاده قرار میگیرد و جهت ایجاد سالن های دو طبقه در انبار ها و نمایشگاهها و ... می باشد.

تجهیزات بارگذاری و باربرداری

جهت جابجایی بار به کمک جرثقیل ها و بالابرها به تجهیزاتی مانند پالت راک ها و استکر ها مورد نیاز است که باعث کمک به حمل بار در انبار های بزرگ و فروشگاهها میگردد.

انواع تجهیزارت بارگذاری و باربرداری در دژپاد:

پالت تراک،پالت تراک دستی DX-DB،ریچ استکر برقی تعادلی DX-CPD15R،پالت تراک برقی،استکر نیمه برقی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها