فروشگاه اینترنتی چیکن دیوایس به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های فعال در زمینه فروش انواع دستگاه جوجه کشی و تجهیزات مرغداری در ایران می باشد.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۸۶

تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه توسط گروه صنعتی اسکندری طراحی و تولید می شود. حضور این فروشگاه چیکن دیوایس باعث شده تا نیازی به هیچ دلال و یا واسطه ای نباشد و کاربران بتوانند محصول مورد نظر خود را با حداقل میزان قیمت خریداری کنند. البته شاید به هنگام خرید از این وب سایت فروشگاهی برخی سوالات و یا نکات مبهم برای شما ایجاد شود که در ادامه به صورت کامل مورد بررسی قرار داده شده است.

باید به این نکته توجه داشت که شرکت بزرگ گروه صنعتی اسکندری در شهر ارومیه تاسیس شده و تیم فروش این مجموعه نیز در همین شهر قرار دارد، از این رو جهت کسب اطلاعات کافی درباره محصولات مختلف و انتخاب آنها شاید نتوانید این مسافت طولانی را طی کنید؛ همین امر باعث شده تا تمامی اطلاعات و جزئیات درباره انواع دستگاه جوجه کشی و دیگر تجهیزات در این وب سایت قرار داده شود.

بنا به نوشته خبر آنلاین، تولید کننده برتر دستگاه جوجه کشی شایان ذکر است که گروه صنعتی اسکندری به عنوان برترین و بزرگ ترین تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در ایران و خاورمیانه به شمار می رود. کیفیت بالا محصولات و رضایت مشتری باعث شده تا این شرکت بالاترین نرخ فروش را به خود اختصاص دهد.

گروه صنعتی اسکندری چه محصولاتی تولید می کند؟

کارخانه اسکندری در شهرک صنعتی ارومیه قرار دارد و فعالیت تولیدی خود را از سال 1372 آغاز نموده و تولید دستگاه های جوجه کشی صنعتی را به عنوان اولین هدف تولیدی خود قرار داده اند. این گروه صنعتی به مرور زمان پیشرفت کرده و هم اکنون بزرگترین تولید کننده دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی در سطح خاورمیانه است.

کارخانه اسکندری سالانه بالغ بر 10 هزار دستگاه جوجه کشی روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. از جمله دستگاه های خانگی تولید شده توسط این کارخانه می توان به ایزی باتور 1، 2، 3، 4، 5 و 6 اشاره کرد، دستگاه های جوجه کشی صنعتی نیز از ظرفیت 126 تایی شروع شده و تا ظرفیت 2016 تخم مرغ ادامه دارد.

هم چنین این کارخانه علاوه بر تولید دستگاه جوجه کشی ، در زمینه طراحی و تولید تجهیزات گلخانه ای ، مرغداری و سالن پرورش قارچ نیز فعالیت دارد.

چطور می توان به چیکن دیوایس اعتماد کرد؟

فروشگاه اینترنتی چیکن دیوایس به آدرس chicken-device.ir دارای نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی رسانه های دیجیتال می باشد و دارای چندین سال سابقه فروش انلاین می باشد و در تمام طول این سالها سفارشات خریدارن را با کمترین تاخیر به سراسر کشور ارسال کرده است.

بازدید روزانه هزاران نفر از وب سایت چیکن دیوایس و ثبت چندین سفارش ، نشان از اعتبار و صحت عملکرد آن دارد، بنابراین می توان گفت که این فروشگاه کاملا قابل اعتماد است و خرید راحت و امنی را تجربه خواهید کرد.

چطور می توان سفارش خود را در وب سایت چیکن دیوایس ثبت کرد؟

برای ثبت سفارش ، ابتدا باید دستگاه مورد نظر خود را از بین محصولات موجود بر روی فروشگاه انتخاب کنید، سپس با انتخاب گزینه خرید، وارد صفحه ثبت سفارش و خرید انلاین خواهید شد، پس از وارد کردن مشخصات و پرداخت هزینه سفارش ، کارشناسان فروش کارخانه با شما تماس خواهند کرد.

خبر خوش ایران در بین سه تولید کننده برتر دستگاه جوجه کشی در دنیا

تفاوت چیکن دیوایس با سایر فروشگاه ها

از آنجایی که فروشگاه چیکن دیوایس متعلق به خود گروه صنعتی اسکندری می باشد، بنابراین تمامی محصولات درج شده بر روی آن به صورت مستقیم و از خود کارخانه به فروش می رسد و هیچ گونه واسطه ای در این امر دخالت نخواهد داشت، پس می توان گفت که محصولات چیکن دیوایس با کمترین سود ممکن به فروش می رسند. در حالی که سایر فروشگاه ها و نمایندگی ها نقش واسطه را اعمال می کنند و ممکن است برای تامین هزینه های خود، اقدام به فروش دستگاه ها با قیمتی بالاتر بنمایند.

دستگاه جوجه کشی اسکندری قیمت

برای دریافت لیست قیمت دستگاه جوجه کشی اینجا کلیک کنید.

آیا امکان ارسال سفارشات به تمام نقاط ایران وجود دارد؟

بله، با توجه به اینکه گروه صنعتی اسکندری در اکثر استان های کشور نمایندگی معتبر دارد و با باربری ها و سیستم های حمل و نقل مانند تیپاکس و چاپار و اداره پست قرارداد رسمی دارد، بنابراین سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال خواهد کرد.

پس از خرید محصول چطور می توان گارانتی آن را ثبت نمود ؟

بسیاری از خریدارن پس از تحویل گرفتن دستگاه ها، به فروشگاه چیکن دیوایس مراجعه کرده و درخواست فعالسازی گارانتی دستگاه خود را دارند. باید گفت که نیازی به مراجعه دوباره به سایت نیست و پس از ارسال دستگاه برای شما ، گارانتی آن نیز به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد و پیامکی مبنی بر فعال شدن گارانتی برای شما ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه ها از گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله بهره مند هستند و این گارانتی و خدمات به صورت خودکار فعال خواهند شد.

چرا گروه صنعتی اسکندری به عنوان برترین تولید کننده دستگاه های جوجه کشی در ایران و خاورمیانه شناخته شده است؟

هیچ کیفیتی بدون دلیل نیست. در دستگاه های جوجه کشی اسکندری از قطعاتی استفاده شده که سبب افزایش کیفیت و راندمان آنها شده است، در ادامه به مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

الف - در تمامی دستگاه ها از سنسور سوئیسی sht استفاده شده که دقت و سرعت بسیار بالایی در سنجش همزمان دما و رطوبت داخل دستگاه دارد. این سنسور برترین و دقیق ترین سنسور جهان است.

ب - بدنه دستگاه های خانگی از ABS و دستگاه های صنعتی از PVC ساخته شده ، بنابراین در برابر ضربه کاملا مقاوم هستند و هیچ گاه دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد و مهمتر اینکه به راحتی شسته می شوند.

ج - شیوه تامین حرارت در تمامی دستگاه ها با استفاده از المنت های نسوز و کم مصرف می باشد که این امر تاثیر زیادی در کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مهم تر اینکه بدنه دستگاه ها کاملا ایزوله و عایق بند می باشد و کمترین هدر رفت حرارت و رطوبت را خواهد داشت.

د - تامین حرارت در دستگاه های جوجه کشی خانگی با استفاده از پمپ آب و در دستگاه های جوجه کشی صنعتی با استفاده از آتومایزر می باشد. این رطوبت ساز ها سبب تامین دقیق حرارت داخل دستگاه می شود و جوجه کشی دقیقی را رقم خواهد زد.

هـ - شانه های همه کاره ای که در دستگاه های اسکندری به کار رفته اند، کاربر را از خرید هرگونه شانه اضافی بی نیاز خواهد کرد. بنابراین کاربر با استفاده از همان شانه ، از انواع تخم های نطفه دار کوچک و بزرگ جوجه کشی خواهد کرد.

و - مصرف برق دستگاه ها بسیار پایین و در حد یک یخچال خواهد بود و بر اساس هوش مصنوعی دستگاه در فواصل زمانی مناسب اقدام به کار خواهد کرد، بنابراین هیچ گونه نگرانی از لحاظ هزینه بالای برق مصرفی وجود نخواهد داشت.

ز - نماینده های این کارخانه در اکثر استان های کشور حضور دارند و دسترسی به خدمات گارانتی و تعویض و تعمیر به راحتی ممکن خواهد بود و این خود یک مزیت بزرگ است.

پایان مقاله :

از این گفته ها می توان نتیجه گرفت که اگر قصد راه اندازی یک سالن پرورش طیور را دارید، بهترین گزینه برای خرید دستگاه جوجه کشی قطعا گروه صنعتی اسکندری و بهترین فروشگاه برای سفارش آنلاین، قطعا چیکن دیوایس خواهد بود.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به چکین دیوایس دستگاه جوجه کشی https://chicken-device.ir هر آنچه که درباره فرایند پرورش، تغذیه، مقابله با بیماری ها و ... پرنده لازم است را در مقالات متعدد مورد مطالعه قرار دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها