طرح رتبه‌بندی معلمان برای بیش از 13 هزار فرهنگی در چهارمحال و بختیاری اجرا شد.
کد خبر: ۱۲۴۵۵۶۰
اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان برای بیش از 13 هزار فرهنگی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل آموزش و پرورش استان از صدور حکم رتبه‌بندی13 هزار و 800 فرهنگی شاغل در مجموعه آموزش و پرورش استان خبر داد.

فرحناز قائدامینی گفت: از 759 پرونده بررسی شده ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان 320 نفر جذب شدند و حدود 3 هزار و 585 پرونده نیز از شاغلین مدارس غیرانتقاعی بررسی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، افزود: این طرح دارای مشکلاتی ازجمله اینکه کارکنان شاغل اداری، نیروهای خدماتی و انبارداران هنرستان‌ها نمی‌شود؛ همچنین طرح تعجیل برای اختصاص رتبه‌ به معلمان شاغل در مناطق محروم در طرح جدید حذف شده که امیدواریم با پیگیری های وزارت آموزش و پرورش این مشکلات رفع شود.

وی گفت: از مجموع 14 هزار و 611 فرهنگی شاغل در مجموعه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای 13 هزار و 800 فرهنگی حکم رتبه‌بندی صادر شده است.

قائدامینی از پرداخت 90 میلیارد تومان دیون پاداش خدمت بازنشستگان در سال گذشته خبر داد و افزود: دیون مربوط به معلمان حق‌التدریس و کمک هزینه ازدواج و فوت تا پایان سال 93 پرداخت شده؛ همچنین 2 میلیارد و 700 میلیون تومان وام به فرهنگیان پرداخت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها