رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از پایان محدودیت‌های ترافیکی ویژه تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۴۲۵۰
پایان محدودیت‌های ترافیکی تشییع سپهبد شهید سلیمانی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی پایتخت پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در تهران گفت: از صبح امروز تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری مراسم نماز و تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش اتخاذ شده بود. بر این اساس محدودیت‌های ترافیکی در معابر اطراف دانشگاه تهران و در طول خیابان‌های دماوند، انقلاب و آزادی اعمال شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محدودیت‌های ترافیکی تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در بیشتر معابر شهر تهران به پایان رسیده است، افزود: هم اکنون در معابر منتهی به میدان آزادی یعنی از قسمت شرق از تقاطع خیابان آزادی و یادگار امام، از قسمت غرب از دوربرگردان فرودگاه مهرآباد، از قسمت شمال از تقاطع غیر همسطح بزرگراه جناح و شیخ فضل الله نوری و از قسمت جنوب بزرگراه سعیدی حد فاصل میدان فتح تا میدان آزادی دارای محدودیت ترافیکی است و در دیگر نقاط پایتخت محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: پلیس در مناطقی که دارای محدودیت ترافیکی است همچنان در آماده‌باش کامل است و طبق گزارش‌های دریافتی مشکل ترافیکی در دیگر معابر و شبکه بزرگراهی پایتخت وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها