رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با جام جم آنلاین:

ممکن است مهره های آمریکا را بزنیم / برخی انتقام ها در اختیار ایران نیست

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نوع و جنس اقدام متقابل ایران می تواند در ابعاد نظامی، اقتصادی، امنیتی و حتی از جنس کار خودشان یعنی زدن مهره های آمریکا باشد، در هر صورت انجام هر نوع اقدامی در اختیار ایران است.
کد خبر: ۱۲۴۴۰۷۲
ممکن است مهره های آمریکا را بزنیم / برخی انتقام ها در اختیار ایران نیست

مجتبی ذوالنوری در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی یک جنایت و خطای بزرگی بود که از سوی آمریکا صورت گرفت، گفت: قطعا جمهوری اسلامی ایران در زمان مناسب انتقام این اقدام تروریستی را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شب گذشته جلسه فوق العاده ای در کمیسیون امنیت ملی با حضور مهمانانی از وزارت اطلاعات و سپاه در مورد بررسی ابعاد اقدام تروریستی اخیر داشتیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران انجام اقدامات تلافی جویانه را حق خود می داند و حقوق بین الملل نیز این حق را به کشورمان میدهد تصریح کرد: در عین حال نباید مطلقا شتابزده و تحت تاثیر فضا سازی ها قرار گیریم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ترامپ در جهت یکپارچه کردن مردم آمریکا در آستانه انتخابات و استیضاحش این اقدام را انجام داد این در حالی است که قطعا به ضررش خواهد شد چرا که برخی انتقام ها در اختیار ایران نبوده و هدایت نشده است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی متعلق به ایران نبود بلکه مرد شماره یک جبهه مقاومت بود و به همین دلیل شاگردان و هواداران دو دوست داران ایشان در یمن و عراق و سوریه و لبنان که ایشان را ناجی رهایی خود از داعش و رژیم صهیونیستی می دانند همه خونخواه ایشان هستند.

ذوالنوری افزود: همه هسته های مقاومت در منطقه و دنیا خونخواه ایشان هستند و چنین روندی باعث دور شدن آمریکا از منطقه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها