پیام برانکو به پرسپولیسی ها:

منتظر تخفیف نباشید

برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس خاطراتی را در فوتبال ایران ساخت که بعید به نظر می‌رسد در یک دهه آینده، مربی خارجی دیگری بتواند آن را تکرار کند.
کد خبر: ۱۲۴۰۴۷۰

سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر، صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یک قهرمانی در جام حذفی، سه قهرمانی در سوپرجام و ده‌ها رکورد ریز و درشت که توسط او شکسته شد و دوران پرغرور باشگاه پرسپولیس را ساخت. دورانی که حتی بهتر و جذاب‌تر از پرسپولیس دهه شصت با سرمربی گری علی پروین به نظر می‌رسید.
او ده‌ها بازیکن را به تیم ملی داد و چندین بازیکن را لژیونر کرد. البته برانکو یک مربی جنجالی بود.
او هر از چندگاهی علیه کارلوس کی‌روش مصاحبه‌های توفانی انجام می‌داد و تاریخ می‌گوید معمولا شروع‌کننده دعواها با سرمربی وقت تیم ملی بود. حتی با بازیکنان خودش لجبازی می‌کرد که نیمکت‌نشینی رامین رضاییان یا محسن مسلمان، بخشی از این داستان‌هاست.
با این حال، هواداران پرسپولیس از برانکو خاطرات خوشی در ذهن خود دارند و به این زودی، خاطرات فراموش نمی‌شود به‌خصوص که گابریل کالدرون نتوانسته موفق باشد و دوباره، پرسپولیسی‌ها را به یاد برانکو انداخته است.
البته این مربی کروات حالا می‌خواهد تمام آن خاطرات خوش و جذاب را از یادها بزداید. او مدت‌هاست به دنبال دریافت طلبش افتاده و بعد از ده‌ها بار پیگیری مسالمت‌آمیز، حالا پرونده را به فیفا کشانده است.
کمیته تعیین وضعیت فیفا طی دو ایمیل، شکایت 700 هزار یورویی برانکو و 300 هزار یورویی دستیاران کرواتش را به پرسپولیس ارسال کرده و سرخپوشان باید آن را پرداخت کنند.
واقعیت این است که پولی در بساط باشگاه نیست و همین امر، محمدحسن انصاری فرد را وارد یک چالش بزرگ کرده؛ او تلاش دارد تا برانکو را از مسیر شکایت به مسیر مذاکره برگرداند اما مرد کروات به این موضوع راضی نمی‌شود. خواسته دیگر باشگاه، گرفتن حداقل 35 تا 55 درصد تخفیف بود که برانکو در آخرین پیام خود به مدیران پرسپولیس اعلام کرده خبری از تخفیف نیست.
یکی از نزدیکان برانکو به خبرنگار جام‌جم گفت: «او پیغام فرستاد که زمان برای گرفتن تخفیف تمام شده و دیگر خبری از تخفیف نیست. حتی یک سنت هم تخفیف نمی‌دهم و کل پولم را می‌خواهم. اگر نتوانم به پولم برسم، شکایت‌های بیشتری را مطرح می‌کنم تا به غرامت بیشتری برسم. بابت این قرارداد 16 ماه صبر کردم و خبری از پول نشد. حالا هم زمانی برای تخفیف نیست.»

کاوه علی اسماعیلی
ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها