کدام سریال؟ بچه مهندس3
کد خبر: ۱۲۳۳۸۱۹

به کجا رسید؟ تاکنون ۶۵ درصد از سریال «بچه‌مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی تصویربرداری شده است. گروه سازنده این روزها در لوکیشن شهرک دفاع مقدس مشغول هستند و هنوز تصویربرداری در لوکیشن‌های متعددی باقی مانده است.
بازی آرش نوذری در این سریال به پایان رسیده است اما دیگر بازیگران همچنان مشغول کار هستند.
دیگه چه خبر؟ چند قسمت مجموعه تلویزیونی بچه‌مهندس ۳ که قرار بود در ۳۰قسمت تولید بشود، تعداد قسمت‌های آن افزایش یافت و در ۳۵ قسمت یا بالاتر از آن تولید می‌شود.همچنین هنوز نگارش این سریال به پایان نرسیده و بخش‌هایی از داستان نیز در مرحله بازنویسی است.همزمان با تصویربرداری مراحل فنی مانند تدوین و جلوه‌های ویژه به ترتیب توسط ناصر فخری و حسن ایزدی در حال انجام است اما هنوز صداگذاری این مجموعه تلویزیونی آغاز نشده است. احتمال می‌رود تصویربرداری بچه‌مهندس ۳ در اواخر دی یا اوایل بهمن به پایان برسد اما هنوز زمان دقیق پخش این مجموعه مشخص نیست.
کدام بازیگران؟ فرناز رهنما، شیوا خسرومهر، کاوه سماک‌باشی و سارا شاهرودیان، خیام وقار کاشانی و حسن ولیخانی از بازیگرانی هستند که به این پروژه اضافه شده‌اند و سیاوش چراغی‌پور، عباس جمشیدی‌فر، سلمان فرخنده و کریم اکبری‌مبارکه که در فاز قبل این مجموعه تلویزیونی حضور داشتند در سری سوم نیز ایفای نقش می‌کنند. فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی، روزبه حصاری، سعید کریمی، محمود خسرومنش، اتابک نادری، آرش نوذری و نسیم باقریان هم از دیگر بازیگران فصل سوم بچه‌مهندس ۳ هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها