چه کسی؟ شورای‌عالی فضایی قضیه چه بود؟ برنامه نجوم «راهنمای مسافران کهکشان» شبکه چهار مورد قدردانی شورای‌عالی فضایی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۳۳۱۲۵

حالا چه شده؟ سعید قربانی، مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌عمومی و دبیرخانه شورای‌عالی فضایی در نامه‌ای خطاب به معینی‌پور، مدیر شبکه چهار سیما از تولید و پخش برنامه «راهنمای مسافران کهکشان» قدردانی کرد. در بخشی از این متن آمده است: رشد و توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادهای علمی در مسیر بالندگی کشور است. بدون تردید توفیق خدمت در جهت اعتلای علمی کشور و میل به اهداف مقدس آموزشی، افتخاری است ستودنی و ارزشمند. به این‌وسیله شایسته است از تولید و پخش برنامه وزین «راهنمای مسافران کهکشان» در گروه دانش آن شبکه که به‌گونه‌ای حرفه‌ای و با بیانی ساده در عین حال دقیق و موشکافانه و علمی، تماشاگر را به دنیای پررمز و راز کهکشان و آسمان شب آشنا می‌کند، تقدیر و قدردانی به‌عمل آوریم.
دیگه چه خبر؟ این برنامه با ساختار و شکلی متفاوت و جذاب، فصل نوینی در ترویج علم برای اقشار مختلف جامعه و خصوصا علاقه‌مندان به نجوم آغاز کرده است که نشان از اهتمام و توجه آن شبکه فرهیخته در تولید و پخش برنامه‌هایی با رویکرد علمی و آموزشی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها