کد خبر: ۱۲۲۹۷۸۳

بازی حافظه با استفاده از در بطری
وقتی برای تفریح و گردش بیرون رفته اید یا در مدرسه هستید برای این‌که بیشتر به شما خوش بگذرد می‌توانید این بازی را انجام دهید. مقدار کمی شن یا ماسه، خاک، سنگ، شاخه نازک درخت، مقداری چسب و 16 عدد در بطری، چیزهایی است که شما به آن احتیاج دارید.
طرز درست کردن:
1ـ داخل درپوش بطری‌ها را چسب بزنید. داخل چهار درپوش را سنگریزه، چهار درپوش را شن یا ماسه، چهار درپوش را برگ و چهار درپوش آخر را با شاخه نازک درخت پر کنید. صبر کنید تا چسب خشک شود.
2ـ بعداز این‌که چسب خشک شد در پوش‌ها را پشت و رو کنید، طوری که داخل آنها مشخص نشود. آنها را جابه‌جا کرده و چهار ردیف چهارتایی بچینید.
3ـ حالا بازی شروع می‌شود. بازیکن اول دو درپوش را به انتخاب خود برمی دارد و داخل آنها را می‌بیند. اگر مواد داخل درپوش‌ها با هم منطبق بود، یعنی هر دو از شن بود. آنها را به‌عنوان یک امتیاز کنار می‌گذارد. اگر مثل هم نبود هرکدام رادر جای خود برمی‌گرداند.

بازی نشانه‌گیری قوطی‌
باور کنید خیلی ساده است، با روی هم سوار کردن چند قوطی یا لیوان یک‌بار مصرف و یک توپ می‌توانید یک بازی مهیج را تجربه کنید به‌خصوص وقتی برای گردش به بیرون از خانه رفته‌اید یا در زنگ تفریح مدرسه هستید برای جذابیت بیشتر می‌توانید این قوطی‌ها را به اشکال مختلف مانند تصویر درآورده تا زیبایی خاصی به بازی شما بدهد. اگر توپ نداشتید، مشکلی نیست و می‌توانید از یک بطری پلاستیکی استفاده کنید.
قوطی یا لیوان یک‌بار مصرف را مثل شکل، روی هم سوار کرده و از روبه‌رو با فاصله مناسب آنها را نشانه بروید. می‌توانید برای افتادن هر قوطی امتیاز بندی مشخصی داشته باشید.

بازی بولینگ با بطری‌های پلاستیکی
یکی از فعالیت‌هایی که در رابطه با استفاده مجدد از بطری‌های پلاستیکی به‌راحتی می‌توان انجام داد بازی بولینگ با آنهاست، شما می‌توانید چند بطری را به بازی بولینگ تبدیل کنید. این‌طوری بدون صرف هزینه می‌توانید لحظات لذت بخشی را در خانه یا وقتی به گردش رفته اید ایجاد کنید.
می توانید از بطری‌های خالی استفاده کنید. از بطری‌های رنگی هم می‌توانید استفاده کنید. اگر بطری‌ها بی رنگ است می‌توانید اشکال مختلف کارتونی را روی آن نقاشی کنید. بسته به وزن توپ، می‌توانید از بطری‌های خالی استفاده کنید یا آن‌که داخل بطری‌ها را پر از آب کرده و مواد رنگی مثل آب چغندر یا مواد دیگر داخل آن بریزید تا به رنگ‌های مختلفی در آیند. سپس در آنها را محکم ببندید و بعد شروع به بازی کرده و کلی لذت ببرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها