قهرمانی از این قدرتمندانه‌تر نمی‌شد

سلام آقای والیبال آسیا

تیم ملی والیبال ایران با اقتدار قهرمان رقابت‌های قهرمانی والیبال آسیا در سال 2019 شد. تیم ملی والیبال ایران در بازی فینال، استرالیا را رودرروی خود داشت که در دور گروهی تنها شکست ما را رقم زده بود؛ اما نمایش بازیکنان ما نسبت به آن بازی، تفاوتی فاحش داشت.
کد خبر: ۱۲۲۹۵۲۳

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع این بازی، ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف (کاپیتان)، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، امیر غفور، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) را انتخاب کرده بود.
در حالی که اولین امتیاز این بازی را استرالیا کسب کرده بود،ست اول به شکلی یک طرفه به سود ما تمام شد: ۲۵ بر ۱۴.
در این ست، بازیکنان ما کم‌اشتباه و شاید هم بی‌اشتباه بودند. در سرویس، دفاع، توپ‌گیری و همه برنامه‌های مختلف حمله بر روی تور عالی بودیم. مارک لبه‌دف سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا که توقع داشت همان تیم دور گروهی را مقابل خود ببیند، تیم خود را کاملا فلج شده دید و نتوانست هیچ یک از برنامه‌های تاکتیکی خود را اجرا کند.
استرالیا در ست دوم هم در برابر قدرت تیم ملی والیبال ایران حرفی برای گفتن نداشت و ست را 25 بر 17 واگذار کرد.
اگرچه استرالیا در ست سوم تلاش فراوانی کرد تا به بازی برگردد و کار را به ست چهارم بکشاند؛ اما این ست هم با نتیجه 25 بر 21 به سود تیم ما تمام شد تا بازیکنان شایسته تیم ملی والیبال ایران به قهرمانی برسند. این سومین قهرمانی ما در این مسابقات بود. تیم ملی پیش از این در سالهای 2011 و 2013 قهرمان آسیا شده بود. ژاپن با 9 قهرمانی پرافتخارترین تیم این مسابقات است.
تیم ملی در حالی قهرمان آسیا شد که فدراسیون والیبال حتی رئیس هم ندارد و این موضوع باعث دلخوری بازیکنان شده بود و سعید معروف بعد از برد مقابل کره جنوبی در نیمه‌‌نهایی به نمایندگی از بازیکنان، این گلایه را به زبان آورد. تیم ملی والیبال باید هفته آینده به ژاپن برود تا در جام جهانی والیبال شرکت کند. در این مسابقات باید به ترتیب مقابل روسیه (9 مهر)، مصر (10 مهر)، کانادا (12 مهر)، استرالیا (13 مهر)، برزیل (14 مهر)، امریکا (17 مهر)، تونس (18 مهر)، آرژانتین (19 مهر)، ژاپن (21 مهر)، ایتالیا (22 مهر) و لهستان (23 مهر) مسابقه دهد. امیدواریم بازیکنان با آرامش و کمترین دغدغه راهی جام جهانی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها