در صفحات 5 و 6 امروز جام جم، زحمت دوستان گروه رسانه را درباره مجموعه تلویزیونی «بانوی سردار» و بی‌بی‌مریم می‌خوانید و اینجا هم بخوانید که علی فریدونی، مدیر طرح گرنت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با ایبنا درباره معرفی طرح گرنت در هفتاد‌و‌یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت بیان کرده که نخستین برنامه دبیر‌خانه طرح گرنت، نمایش 50عنوان کتاب از جدید‌ترین کتاب‌های حمایت‌شده این دبیر‌خانه است؛ کتاب‌هایی که به زبان‌های مختلف هستند.
کد خبر: ۱۲۲۶۵۶۵

وی افزود: رونمایی از دو کتاب جدید «سردار بی‌بی‌مریم بختیاری» و «تصحیح دیوان حافظ» استاد خرمشاهی به انگلیسی از دیگر برنامه‌های دبیر‌خانه گرنت در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت است. این‌ کتاب‌ها از سوی انتشارات شمع و مه ترجمه و منتشر شده‌اند.
مدیر طرح گرنت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ترجمه عربی جلد نخست مجموعه قصه‌های کوتی‌کوتی با عنوان «شام سرد شد کوتی کوتی» نوشته فرهاد حسن‌زاده از سوی «دار‌الکیان» ناشر سوری به پایان رسیده و شامل حمایت 1000 یورویی دبیر‌خانه گرنت شده است. امتیاز چاپ این کتاب از سوی آژانس ادبی تماس به این ناشر عرب واگذار شده است.
فریدونی با اشاره به دیگر برنامه‌های دبیر‌خانه گرنت در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت ادامه داد: بروشور معرفی طرح گرنت به هشت زبان‌ شامل ایتالیایی‌، آلمانی، ‌روسی، چینی، ‌فرانسوی، ترکی استانبولی، عربی و اردو منتشر شده و در غرفه جمهوری اسلامی ایران عرضه خواهد شد. علاوه‌براین در قالب تیزر تبلیغاتی، طرح گرنت معرفی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها