بیرانوند: دست تماشاگران تبریزی را می‌بوسم

حاشیه‌های فیلم چندثانیه‌ای

فیلمی که دیروز در فضای مجازی منتشر شد و واکنش علیرضا بیرانوند به تماشاگران را برجسته کرد حاشیه‌های فراوانی را ایجاد کرد. حاشیه‌هایی که پای هر دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس را به این جریان باز کرد. از نظر تبریزی‌ها این حرکت او توهین به تماشاگران بود. درحالی که باشگاه پرسپولیس و خود بیرانوند معتقدند این بازیکن قصد توهین به تماشاگران تبریزی نداشته است.
کد خبر: ۱۲۲۶۵۵۰

واکنش تراکتور
روز گذشته باشگاه تراکتور به صورت رسمی به انتشار این فیلم واکنش نشان داد و اعلام کرد، علیرضا بیرانوند باید محروم شود. آنها اعلام کردند از طریق معاونت حقوقی خود پیگیر قضیه هستند. در بیانیه این باشگاه آمده بود: «معاونت حقوقی باشگاه از طریق کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این حرکت غیرورزشی را پیگیری خواهد کرد و قطعا باشگاه به هیچ عنوان اجازه پایمال شدن حق و حقوق هواداران پرشور تراکتور را نخواهد داد.»
تبریزی‌ها خواهان محرومیت گلر قرمزها شدند.
بیرانوند: دست هواداران تراکتور را می‌بوسم
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین دیروز این تیم درباره حواشی اخیر حرف زد: از وقتی که این فیلم بیرون آمد خودم خیلی ناراحت شدم. به خاطر دو بازی پیش روی ما الان هم هجوم آورده‌اند که بیرانوند را محروم کنید. نباید این اتفاق را بزرگ کرد که شخصیت یک آدم، خرد و به من بی‌احترامی شود. من فقط دستم را بلند کردم که آن هم به خاطر هواداران خودمان بود که بالای سر هواداران تراکتور بودند. تیم‌های دیگر طرز فکری دارند و هوادارانشان دنبال این هستند که من از بازی‌های حساس پیش رو محروم شوم؛ اما نیازی نیست که هجوم بیاورند. من خودم با سرمربی صحبت می‌کنم که در فلان بازی من را بازی ندهد!
او اضافه کرد: هواداران تراکتور به تی‌تی‌های پرشور معروف هستند. من خیلی دوستشان دارم. چند سالی که به آنجا می‌روم خاطرات خیلی خوبی با آنها دارم. خودشان می‌دانند پارسال بعد از تساوی در تبریز چقدر من را تشویق کردند و من چقدر از آنها تعریف کردم. بعضی‌ها هستند که می‌خواهند من با تی‌تی‌های پرشور درگیر شوم. من هواداران تراکتور را دوست دارم و آن صحنه هم به خاطر هواداران خودمان بود که برایشان مشت گره کردم که ما با قدرت ادامه می‌دهیم. اگر کسانی کارهایی انجام می‌دهند که هواداران تراکتور را ناراحت کنند و اگر هواداران تبریز هم واقعا این نیت را دارند که من به آنها بی‌احترامی کرده‌ام، همین‌جا از آنها معذرت‌خواهی می‌کنم و دستشان را می‌بوسم.

انصاری فرد:علیرضا به کسی بی‌احترامی نکرد

محمد حسن انصاری فرد، مدیر عامل پرسپولیس درباره حواشی به وجود آمده بین بیرانوند و هواداران تراکتور گفت:« در این ارتباط ویدئویی منتشر شده و می‌خواهند بگویند علیرضا بیرانوند به تماشاگران توهین کرده است. این در حالی است که چه در سال گذشته و چه برای این بازی با وجود بعضی مسائل که نمی خواهیم به آنها اشاره کنیم، بیرانوند هرگز موضعی نگرفت.ما به دنبال پرهیز و جلوگیری از تنش‌ها بین تیم‌های رقیب هستیم. لازم است همه باشگاه‌ها در این باره با یکدیگر همکاری کنیم تا فوتبال در فضایی آرامتر دنبال شود و رقابتی حرفه‌ای و جوانمردانه شکل بگیرد و خدایی ناکرده اتفاقات تلخ اواخر فصل گذشته در
استادیوم‌ها تکرار نشود.در این باره با آقای بیرانوند هم صحبت کردم. او تاکید کرد هرگز به دنبال بی‌احترامی نبوده است. او حتی در فصل گذشته با وجود بعضی اتفاقات، مثبت صحبت کرده بود.» او ادامه داد:« بیرانوند بازیکنی
با اخلاق و یکی از سرمایه‌های فوتبال کشور ما محسوب می‌شود. از حرکت وی در تبریز سوء برداشت شده و خودش توضیح خواهد داد و مسائل را تشریح خواهد کرد.بیرانوند این بار هم برخلاف تصوری که تلاش می‌شود، ایجاد کنند، هیچ بی‌احترامی نداشت. این ذهنیت نباید ایجاد شود و از آنهایی که بخواهند اقدام به تحریک و شیطنت کنند، شکایت می‌کنیم. آقای تاج هم گفتند که ویدئو را دیده‌اند و روی این موضوع صحه گذاشتند.»

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها