دیمین چازل، فیلمساز محبوب منتقدان سینمایی، برای کار تازه‌اش از براد پیت دعوت به همکاری کرده است. اما استون که برای بازی در «لا لا لند» همین فیلمساز اسکار بهترین بازیگر زن را گرفت، نقش مقابل پیت را در «بابیلون» بازی خواهد کرد. بابیلون حال و هوایی درام دارد و داستانش در هالیوود اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۱۲۲۵۹۲۷

چازل با فیلمش تماشاگران و بازیگرانش را به هالیوود دهه 20 میلادی می‌برد؛ زمانی که سینما صامت بود و هنوز زبان باز نکرده بود. با ورود صدا به فیلم‌های سینمایی، وضعیت صنعت سینما و بازیگران آن به هم ریخته می‌شود، اما اطلاع بیشتری از داستان بابیلون در دست نیست. گفته می‌شود داستان فیلم در ارتباط با بازیگرانی است که با ورود صدا به تولیدات سینمایی، مجبور به کناره‌گیری از حرفه بازیگری شدند.
داستان فیلمنامه چازل اصیل و غیراقتباسی است و تعدادی شخصیت خیالی در کنار شخصیت‌های واقعی، نقش ستارگان هالیوودی را به عهده دارند. هزینه تولید بابیلون بالاست و هنوز هیچ کمپانی بزرگ فیلمسازی برای تولید آن اعلام آمادگی نکرده است. چازل هم‌اکنون برای شبکه نتفلیکس در حال ساخت مجموعه «ادی» است. او کلید فیلمبرداری بابیلون را بعد از پایان فیلمبرداری این مجموعه می‌زند./ کولیدر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها