خبر خوبی برای هواداران کنسول XOne داریم؛ گیم Gears 5 زودتر از موعد تولید خود را پشت سر گذاشته و آماده انتشار است. البته این در تاریخ انتشار بازی که حدود یک ماه دیگر است، تغییری ایجاد نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۲۴۸۸۲

احتمالا سازنده بازی تا زمان انتشار این مطلب در نمایشگاه
Gamescom حضور پیدا کرده و مد جدید Horde را به نمایش در خواهد آورد. همچنین، فهرست کامل دستاوردهای (Achievements) این بازی هم در وب‌سایت Coalition Games منتشر شده است (البته قول داده‌اند هیچ اسپویلی در کار نباشد). این بازی 15 شهریور امسال به‌صورت دیجیتال و چهار روز بعد به‌صورت فیزیکی منتشر خواهد شد. همراه آن نیز چند دستگاه مختلف با تم مرتبط، از جمله یک XOne تولید محدود، یک XOne X و یک XOne S استاندارد، یک دسته بازی، موشواره، صفحه کلید بی‌سیم و موارد دیگر به بازار خواهد آمد.
قسمت پنجم Gears، داستان شخصیت کیت دیاز (Kait Diaz) را روایت می‌کند که از نسل لوکاست‌هاست و بازیکن در این اثر دنبال سرمنشأ لوکاست‌ها و خانواده کیت خواهد گشت.
گفته شده گیم‌پلی این قسمت تغییری دراماتیک را نسبت به قسمت‌های قبل تجربه کرده و احتمالا تمرکز بیشتری بر سرعت خواهد داشت. البته سازندگان کلا مدعی هستند این قسمت از حیث همه چیز؛ از جمله داستان، گیم‌پلی و همان طور که گفته شد، قهرمان اصلی؛ تفاوت قابل توجهی با قسمت‌های قبل خواهد داشت.
در این قسمت، مد جدیدی به نام فرار یا Escape خواهیم دید. در این مد که کمابیش به مد Horde شبیه است، وظیفه بازیکنان این است که به محدوده دشمن نفوذ کرده، بمب کار گذاشته و قبل از انفجار در اسرع وقت خود را به جایی امن برسانند.
روایت داستان ظاهرا شوخی‌بردار نیست و قرار است مصائب شدیدی بر شخصیت کیت وارد بیاید که او را با اصل و نسب خود وارد نزاع خواهد کرد. بدبینی ما را ببخشید، ولی انگار تغییر بنیادی و شجاعانه تیم سانتا مونیکای سونی در گیم‌پلی سری «خدای جنگ»، حسابی مایکروسافت و Coalition Games را وسوسه کرده و می‌خواهند سری Gears را کلا زیر و رو کرده و حتی یک Gears لوکاستی هم به بازی اضافه کرده‌اند تا بیشتر بر مبارزه تن به تن تاکید کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها