دستبرد مرد زن‌نما به حساب مشتریان بانک

کلاهبرداری با دمنوش

مرد زن‌نما که به بهانه فروش دمنوش حساب اینترنتی بانکی مشتریان را سرقت می‌کرد، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۴۸

به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی پیش همزمان با شکایت تعدادی از کاربران عضو کانال دمنوش‌های گیاهی در پلیس فتای تهران بزرگ مشخص شد فردی به بهانه فروش انواع دمنوش آنها را فریب داده و از این افراد میلیونی کلاهبرداری کرده است.
در جریان تحقیقات پلیسی ازشاکیان این پرونده معلوم شد آنها زمانی که ثبت سفارش داده اند،صفحه بانکی پرداخت وجه خرید برایشان باز شده است و بعد همه اطلاعات بانکی را روی صفحه ثبت کرده‌اند اما پس از انجام تراکنش هیچ تاییدیه‌ای دریافت نکرده‌‌اند. همچنین معلوم شد در ادامه پیام برداشت مبلغ زیادی از حسابشان را دریافت کرده‌اند.
تحقیقات پلیس فتا در این‌باره ادامه داشت تا این‌که ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتندکه نشان می‌داد، گرداننده این کانال کلاهبرداربوده وصفحه بانکی نیزجعلی است. درجریان تحقیقات پلیس فتا مشخص شد متهم پس از به دست آوردن اطلاعات بانکی شاکیان ارتباط مجازی خود را با آنها قطع کرده بود.
در ادامه معلوم شد متهم برای این‌که نشانی از خود بر جای نگذارد به طور مرتب پروفایل و صفحه اجتماعی خود را تغییر داده و در حالی که مرد بود، خود را به عنوان یک خانم به مشتریانش معرفی کرده اما سرانجام از سوی ماموران بازداشت شد.
متهم 39 ساله که ساکن استان کرمانشاه بود در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت: از طریق تبلیغ و فروش دمنوش‌های مورد پسند، صفحه‌ای جعلی طراحی کرده وپس از کسب اطلاعات بانکی مشتریان، به سرقت حساب‌هایشان اقدام می‌کردم.
سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: متهم اعتراف کرده با این ترفند میلیون‌ها تومان از مردم کلاهبرداری کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها