معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری مرد جوان شیطان صفتی خبر داد که پس از سوار کردن بانوان جوان، آنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.
کد خبر: ۱۲۲۲۳۶۷

به گزارش خبرنگار جام‌جم، سرهنگ کارآگاه علی گودرزی در توضیح این خبر گفت: اواخر آذر سال گذشته پرونده‌های مشابهی مبنی بر آزار و اذیت تعدادی از زنان جوان توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 از دادسرای امور جنایی ناحیه 27 تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره 16 پلیس آگاهی ارجاع شد. در اظهارهای مشابهی به کارآگاهان گفتند؛ بین ساعت 19 تا 22، برای رفتن به خانه از محدوده‌های متروی نواب یا راه‌آهن به مقصد نازی‌آباد سوار یک دستگاه خودروی پژو شدیم که راننده آن مرد جوانی حدود 30 ساله بود که پس از طی مسافتی، به سمت اتوبان قم تغییر مسیر داد. به‌خاطر دودی بودن شیشه‌های ماشین کسی متوجه کمک خواهی ما نشد و راننده در محلی خلوت نقشه شیطانی‌اش را اجرا کرد. او بعد از آزار و اذیت، ما را در کنار اتوبان رها کرد و از محل دور ‌شد.
وی ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات پلیسی و پایش پلاک‌های اعلامی موفق به شناسایی فردی سابقه دار و یک دستگاه پژو پارس نقره‌ای رنگ شدند. با هماهنگی‌های قضایی، متهم یکم مرداد در محدوده افسریه در حالی که سوار بر خودرویش بود، دستگیر و به اداره شانزدهم منتقل شد. متهم پس از مواجهه حضوری که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم‌های ارتکابی‌اش اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها