مصدومیت دوباره مرادی او را راهی اتاق عمل می‌کند

زخم‌های تن سهراب

خبر به‌شدت ناگوار بود. یک‌بار دیگر مصدومیت سهراب مرادی و بیرون زدن کتف آسیب‌دیده‌اش. همین یک‌ماه قبل بود که سهراب زیر وزنه 200 کیلوگرمی آسیب دید، اما با فیزیوتراپی و مدتی استراحت شرایطش داشت رو به بهبود می‌رفت که دوباره خبر رسید کتف او بیرون زده است. این‌بار زیر وزنه 90 کیلوگرمی. اتفاقی تلخ که باعث شد او مسابقات جهانی در تایلند را که شهریور برگزار می‌شود از دست بدهد. این مساله باعث شده خیلی‌ها از همین حالا که یک‌سال دیگر به المپیک مانده است نگران شوند؛ نگران این‌که نکند او که شانس نخست مدال طلای ایران است، این رقابت‌ها را از دست بدهد؛ اتفاقی که واقعا کسی از آن خبری ندارد. در دنیای حرفه‌ای ورزش هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد که یک قهرمان را از معتبرترین رویداد ورزشی جهان دور کند.
کد خبر: ۱۲۱۷۰۹۶

نظر تخصصی پزشک و نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری
نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری می‌گوید، سهراب مرادی اگر با همین شرایط در ایران باشد به مسابقات جهانی نمی‌رسد و در صورت اعزام به آلمان این شانس را دارد که در مسابقات جهانی وزنه سبک بزند. داوود باقری درباره جواب ام.‌آر.آی سهراب مرادی پس از دررفتگی شانه‌اش گفت: پارگی وجود دارد و با این شرایط بعید می‌دانم به مسابقات جهانی برسد، البته باز هم همه چیز به این بستگی دارد که کار تخصصی روی این وزنه‌بردار صورت بگیرد. اگر ما می‌خواهیم در مسابقات جهانی بتواند وزنه سبکی بزند که این گزینشی المپیک را هم پشت سر بگذارد که به نظرم هدف بزرگی است، نیاز به عزم جدی دارد.
او در پاسخ به این پرسش که در صورت اعزام به آلمان امکان دارد بتواند به مسابقات جهانی برسد، تاکید کرد: من با دکتر امینی در آلمان هم صحبت کردم و گفت سهراب مرادی باید هشت هفته زیرنظرش باشد تا کارهای درمانی را انجام دهد و او اعلام آمادگی کرد و از ما خواست تصمیم خودمان را بگیرم. به نظر من هم با عزم جدی و این‌که کمیته ملی المپیک، فدراسیون وزنه‌برداری و پزشکی ورزشی و رسانه‌ها همه کمک کنند این کار شدنی است.

تماس تلفنی وزیر با سهراب وزنه‌برداری ایران
بعد از مصدومیت مجدد سهراب مرادی، قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک در تمرینات، وزیر ورزش در تماسی تلفنی پیگیر وضعیت درمانی وی شد. مسعود سلطانی‌فر گفت: در درجه اول سلامت شما مهم است و مطمئن باشید هر حمایتی برای درمان شما نیاز باشد به‌عهده ورزش کشور خواهد بود.
سهراب مرادی هم با تشکر از پیگیری و توجه وزیر ورزش و جوانان به قهرمانان ورزشی گفت: امیدوارم با طی شدن مراحل درمان بتوانم به‌زودی به صحنه تمرین و اردوهای آماده‌سازی بازگردم.

مازیار فیروزی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها